Anbefalte innlegg

Var på verksted i dag, og skulle høre hva å sveise igjen skiltgropa+ litt annet små fix der bak ville koste. 5000,- kroner skulle han ha, og da måtte jeg lakke selv. Synes dette var stiv pris jeg da, men ville høre me de av dere som har fått dette gjort, hva det kostet og hvor. Bor i Tromsø forresten.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg betalte 2 lapper for komplett ombygging av luka mi. kunne fått det rimeligere men jeg hadde dårlig tid så ting måtte fram i køen. dette var vel og merke utenom arbeidstider type arbeid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor fikk du gjort dette? Ombygging,- hva gjorde de med luka?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hos en bekjent. kan sikkert formidle kontakt. er sørfor Oslo men han har nok å gjøre for tiden vil jeg tro. kan evt forhøre meg.

Her kan du se modden jeg har fått utført. knekken inn og senkinga er kustom made til skiltet mitt.

lavtbakfra.jpg

Flere bilder og all info om ombygginga av hele bilen min ligger her jaja. vet at bilforumet er ræva men jeg har ikke rota meg til å lage en skikkelig tråd her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmmm..meget interessant..d der var jo rå-tøft da! : rock :

du vet ikke om han har noen kontakter her nord, som utfører noe lignende? Var ett stykke å kjøre bare for å få gjort d liksom, (selv om det er et must : smil : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmmm..meget interessant..d der var jo rå-tøft da! : rock :

du vet ikke om han har noen kontakter her nord, som utfører noe lignende?

Jeg har nok ikke det nei. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hos en bekjent. kan sikkert formidle kontakt. er sørfor Oslo men han har nok å gjøre for tiden vil jeg tro. kan evt forhøre meg.

Her kan du se modden jeg har fått utført. knekken inn og senkinga er kustom made til skiltet mitt.

lavtbakfra.jpg

Flere bilder og all info om ombygginga av hele bilen min ligger her jaja. vet at bilforumet er ræva men jeg har ikke rota meg til å lage en skikkelig tråd her.

Dette blir litt off-topic, men har du peil. hvor mye han ville tatt for å sveise igjen emblem og skilt på en golf mk3 ? :)

bor i hønefoss så er ikke så langt unna oslo :=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.. Mn takk likevel :) får bare ta det her i byen da, der jeg får best pris. Gjøres må det i allefall ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir litt off-topic, men har du peil. hvor mye han ville tatt for å sveise igjen emblem og skilt på en golf mk3 ? :)

bor i hønefoss så er ikke så langt unna oslo :=)

Tror ikke "han" gjør det på så nye biler ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke "han" gjør det på så nye biler ;)

hehe,, passiv Vidreformidler du... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som de fleste her har skjønt nå så er det John-Arne som har sveisa for meg.

Men som han sier også. tror ikke han vil ta på seg såpass på nyere biler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger en ferdig sveisa bakluke på autodb. Han som har den bor i nordland står det. Bare så du veit det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.