#26 Skrevet August 17, 2005 Var bra du sa fra hehe..Drita full før drøbak-sundet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 17, 2005 Håper forresten det er sånne konkurranser i Tyskland : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 17, 2005 Hadde det bare VÆRT sprit, og ikke drivstoff som man kunne vinne.. Jeg og dama drar med båten i kveld iallefall! Og dukker opp på treffet på fredag ettermiddag tenker jeg, men golfen ble ikke ferdig så jeg skal ikke stille ut noe.. Men jeg skal ihvertfall se etter camp Norwegen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 17, 2005 Kjempebra Harald. Hvis du ikke ser oss, så kan du bare lytte etter svært gebrokken tysk.. der er jeg ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 18, 2005 Da må jeg desverre melde avbud Trist, men sant. Hadde gledet meg til å dra nedover i år igjen, men ettersom det har oppstått sykdom i familien og at bilen står litt i deler må jeg bli hjemme Ønsker dere andre en god tur! Ta MASSE bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 22, 2005 Synd du ikke fikk blitt med Tom-Rune. Var kjempegøy men andre ting er jo mer viktig. Men var iallfall helt overlegent, kjempeopplevelse hele turen for min del. Sinnsykt sliten nå, kom hjem kl 1 i natt jeg og Dan H. Noen få smakebiter her, kommer mer senere. Ikke mange av den her i Norge.. Eller sånn.. Ikke mange av sånn en i Tyskland heller virket det som. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 22, 2005 Litt sosialt ble det jo også... Fant ut at alle ikke visste hvor langt det var til Drøbaksundet, better safe than sorry. Og at russere ikke kan å drikke Vodka. Her campet vi. Fra partyet på lørdagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 22, 2005 Da er jeg hjemme igjen også og vil takke for en glimrende helg. Det ble litt mange timer søvn uten for Uddevalla. Plutselig var klokka halv 7, gitt;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 22, 2005 Det har var absolutt det RÅESTE jeg noen gang har vært med på! Full fart hele helga. Anbefaler ALLE å være med til neste år! Og i juli, så er det et 4 ganger så stort treff i Luckau, ca 2 timer fra schafflund! Garantert at man skal dit! Kommer vel en lengre rapport med MASSE bilder senere i dag! Gled dere, folkens!! ' mvh Sliten Dan Henning som ikke visste hvor langt det var til drøbaksundet, og måtte ha med seg nok alkohol for å være sikker på å ikke gå tom før tax-free'n åpnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 22, 2005 Da var jeg også hjemme igjen, var hjemme kl 12 i formiddag, så har fått meg litt søvn! var en smule sliten som alle de andre! Vil takke alle som var med til treffet for en KJEMPE FIN tur! og til neste år bør vil bli mange flere!!! har masse bilder liggende på pcn, må sorteres endel og så skal jeg legge de ut senere! her er et som lå på hjemmesiden til arrangøren: noen som kjenner igjen bilen oppe i venstre hjørne?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 22, 2005 Ser utrolig kult ut! Sikkert en rå opplevelse Prøve å få meg med detta neste gang az.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 22, 2005 Litt sosialt ble det jo også...Fant ut at alle ikke visste hvor langt det var til Drøbaksundet, better safe than sorry. Og at russere ikke kan å drikke Vodka. He he : smil : Den var bra. Takk til alle som var med for en helt utrolig bra tur. Dette var virkelig en opplevelse så anbefaler så mange som mulig å bli med til neste år. Du vil garantert ikke angre. Litt x-files: Du tror ikke før du får se det :tilber: Har også masse bilder må få sortert litt så kommer jeg med noen bilder også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 22, 2005 Lagde en tråd i Mediaforumet, dere som var med får rette meg på det jeg husker feil. Blitt så sinnsykt mye inntrykk så alt går i sammen. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=32895 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...