HowTo: Hvordan få ut lampene på Audi A4 8E?

Anbefalte innlegg

På min gamle B5 var det bare to Torx-skruer på toppen av lampa og vippe den ut. På den nye B6en (8E) er det ikke like enkelt. Skrur av de samme Torx-skruene, men lampa sitter i et eller annet forsatt. Noen som har en beskrivelse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min gamle B5 var det bare to Torx-skruer på toppen av lampa og vippe den ut. På den nye B6en (8E) er det ikke like enkelt. Skrur av de samme Torx-skruene, men lampa sitter i et eller annet forsatt. Noen som har en beskrivelse?

 

Denne saken er nå løst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så, men en beskrivelse til ettefølgelse hadde vel uansett vært fint Inge? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så, men en beskrivelse til ettefølgelse hadde vel uansett vært fint Inge? ;)

 

Og den er som følger. Det sitter 2 torxskruer på toppen av lykta og 2 nede på lykta på hver side rett ned i motorrommet. Beholderen for servoolje må løsnes for å komme til den ene skruen på høyre lykt sett forfra. Skruene nede behøver ikke skrus helt ut da disse er litt kronglete å få på igjen. Bare skru de noen runder og dra lykta rett ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne saken er nå løst.

 

Jepp, det er den og nok en stor takk til "onkelen" til bilen min ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.