#1 Skrevet August 3, 2005 På min gamle B5 var det bare to Torx-skruer på toppen av lampa og vippe den ut. På den nye B6en (8E) er det ikke like enkelt. Skrur av de samme Torx-skruene, men lampa sitter i et eller annet forsatt. Noen som har en beskrivelse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2005 På min gamle B5 var det bare to Torx-skruer på toppen av lampa og vippe den ut. På den nye B6en (8E) er det ikke like enkelt. Skrur av de samme Torx-skruene, men lampa sitter i et eller annet forsatt. Noen som har en beskrivelse? Denne saken er nå løst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2005 Det er så, men en beskrivelse til ettefølgelse hadde vel uansett vært fint Inge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2005 Det er så, men en beskrivelse til ettefølgelse hadde vel uansett vært fint Inge? Og den er som følger. Det sitter 2 torxskruer på toppen av lykta og 2 nede på lykta på hver side rett ned i motorrommet. Beholderen for servoolje må løsnes for å komme til den ene skruen på høyre lykt sett forfra. Skruene nede behøver ikke skrus helt ut da disse er litt kronglete å få på igjen. Bare skru de noen runder og dra lykta rett ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2005 Denne saken er nå løst. Jepp, det er den og nok en stor takk til "onkelen" til bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...