#1 Skrevet August 3, 2005 lurer på ang forgassere på 16v golf. noen som har gjort akkurat dette ? trenger tips om hva og hvordan bygge dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2005 Roar Johansen har webere på 16v'n sin.. Du får høre med han.. Tipper du kommer langt med innsug og gassere.. Ikke mye elektrisk på webere akkurat.. Bygde selv om på 8v'n som jeg hadde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2005 Hvis dere kaller forgasser for forgasser...og ikke for gasser...så vil søkefunksjonen på forumet bli maaaange ganger bedre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2005 lurer på ang forgassere på 16v golf.noen som har gjort akkurat dette ? trenger tips om hva og hvordan bygge dette Kjøp deg innsug og 2 doble 45DCOE Webere med mekanisme for VW. Bolt on! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2005 Kjøp deg innsug og 2 doble 45DCOE Webere med mekanisme for VW.Bolt on! hva koster sånnt da ? ca ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2005 Ca 4k for forgassere brukt, og mellom 2-3000 for innsug fra Pedersens Racing nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2005 Jeg betalte 5500 for 40 mm webere med innsug og gass-mekanismen.. De var i god stand.. Så det er ikke gratis, men man får jo noe som ikke alle andre har da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 4, 2005 Som jeg nevnte igår på MSN Torgeir: Hvis du skal skaffe deg en billig, men bra løsning så skal du mekke deg ei rekke med MC-forgassere...de er 5-6 cm kortere enn Weber'ene. Dessuten har de bedre fløde,så du kan klare deg med ei rekke 34 eller 36mmm gassere..som fåes billig hos MC-huggere,fordi folk bytter dem ut og putter på 38 eller 40mm på sportssykler...ergo lite ettertraktet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 4, 2005 Det bjørn sier her kan funke, for 4x36mm kan levere nok luft til ca 250+ men om de har bedre flow det vet jeg ikke, men tommel fingern står opp for webere! de er bolt on, gasswire mekanisme er bolt on! mens sykkel-gasserne er det sikkert litt jobb med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 4, 2005 Webere er stort sett bolt on.. Bortsett fra at jeg måtte lage en by-pass på vann-sirkulasjonen som gikk i det gamle innsuget.. Det var ikke det på det nye... Ellers brukte jeg den orginale gasswaieren osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...