Nordmøre: Møte (sosialt samvær) snart?

Anbefalte innlegg

Lenge siden sist møte. Når begynner det å passe for folk?

Vi har møtelokale/værksted og FIIIIN FIIIIN uteplass til rådighet!

//

Helge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får prøve å finne et tidspunkt når feriekaoset er over, og alt er på det normale igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke på tide å ha møte i indre strøk igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For all del....

Edit :

Styret er jo hovedsaklig sammensatt av folk som bor innaferre så GO GO GO

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært kjekt med ett møte igjen ja :) forhåpentligvis så blir det på en dag jeg har fri :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det begynner å bli på tide med et møte igjen ja!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir gjerne med på et møte.. Kan bli vanskelig om disse legges til innenfor vanlig arbeidstid, men ellers kan jeg selvfølgelig komme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vel mest sannsynlig på ettermiddag/kveldstid, om enn når det blir satt en dato..?

Det er vel i fem seks-tiden vi for det meste har brukt å kjørt møtene på tidligere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det greit ja :) Bare få en dato jeg så kommer jeg.. Tar med meg en kollega som skal bli medlem i klubben også, om det er greit. Han skulle melde seg inn en av dagene sa han.

(kjører Skoda Octavia da men.. Er jo VAG det også)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke styret og de innaferre se å engasjere seg da? :P

Eller skal vi ta det i byen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke noe problem å arrangere noe i klubbregi i Kristiansund om folk på fastlandet ikke har anledning eller interesse. Om dette blir arrangert enten her eller der, er eller bør i hvertfall ikke ha noen betydning. Jeg kan ramse opp en mengde datoer som passer meg personlig, men det passer igjen ikke andre.

Samtidig er det ikke bare å sette en dato, folk behøver selvsagt fri fra jobb/skole, og deres fritidssysler bør stemme overens med at de kan sette av X antall timer til en tur til f.eks Sunndalsøra. Hadde det bare vært så enkelt å skrevet en tråd at der og da er det en sammenkomst, hadde vi kunne hatt veldig mange møter, men dessverre et veldig magert oppmøte. Igjen er noe av poenget med lokallaget visjonen om at det er hele Nordmøres Lokallag, og det å sette sammen tider og vilje er en liten tankenøtt. KriFast og MRF er kanskje også en fiende, og for å løse dette har vi tidligere prøvd å møtes på "halvveien", problemet er at der finnes det ikke, eller kjenner ikke jeg til, noe passende sted for en sammenkomst.

Jeg får prøve å legge en kabal, og se hvor langt den kommer, går helt opp gjør den aldri likevel : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man har jo Fjordkroa, med tanke på å møtes på halvveien. Vet ikke hvorvidt dette blir akkurat på "midten" hvis man teller antall kilometer, men tenker da mer på at alle og enhver slipper unna med "kun" en ferge/bom. Dere fra Surnadalen får da fergen som "utgiftspost", mens vi ifra byen får Krifast, på denne måten deler man opp på en måte, hvis dere skjønner hva jeg mener (?).

Dette er bare et forslag fra min side, så får dere bli enige om hva dere ønsker :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ide er f.eks å møtes på Bergsøykrysset, (eller hva det heter) : klø :

og samkjøre, eller på nynorsk cruise, for et felles treff med Molde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ide er f.eks å møtes på Bergsøykrysset, (eller hva det heter) : klø :

og samkjøre, eller på nynorsk cruise, for et felles treff med Molde.

Krifast kaller vi det på dialekt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette hadde vært hyggeli om d ble noe av. siden jeg er ny i kubben hadde d blitt fint å hilst på folk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette hadde vært hyggeli om d ble noe av. siden jeg er ny i kubben hadde d blitt fint å hilst på folk :)

Jepp, det var vel enkelte som ymtet oppunder om at det var på tide med et møte i indre strøk igjen, så da regner jeg med at dette blir arrangert snart.

Hvis ikke får vi arrangere et uti by'a igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan passer det for folk 23. eller 24. september?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spiller forsåvidt ikke noen rolle for meg hvilken av disse to dagene det blir :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

helst på den 24, har d ganske travelt på arbeid så tvil på at jeg får fri!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stor treff på molde hadde jo vært digg : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som det passer best lørdag 24. Forslag til sted/aktiviteter?

Er folk fra byen like engasjert om treffet holdes i indre strøk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Oddbjørn !

Du må bare være SJEF og bestemme tid OG sted. Så får det være opp til de som har problermer med både å bestemme seg og eventuelt gi svar å møte opp. Kommer det ingen, får de ha det så godt. Les gjerne tråden om lokallagsarr. i Nord-Trøndelag lokallag. Der får du kanskje noen tips. Det kan hende at det bør være møter oftere, men at dette bør "gå på omgang" både mht hvem som representerer lokallagsstyret og geografisk sted. Hilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ikke være noe i veien for å arrangere det den 24. september. Kanskje muligheter for å ha arrangert det noen timer tidligere på dag enn vi har praktisert tidligere også da, eller? Tenker mest på at folk kommer seg hjem igjen i noenlunde rimelig tid, slik at man ikke ødelegger hele kvelden, kanskje noen som har andre planer litt senere på kvelden :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et møte hadde gjort seg no ja.....D vill jo aldri passe for alle samtidig...Men kan da ikke styret/leder sette en dato siden det er en ide at de er der under møtet...Så ser vi vha sonm passer for oss fleste...Fjordkroa hadde vært en fin plass å møtes det da med tanke på bom/ferge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.