Nordmøre: Møte (sosialt samvær) snart?

Anbefalte innlegg

Regner med at Oddbjørn kommer til å fastsette en dato og ett klokkeslett ganske snart.

Også bør vel Helge kontaktes omgående angående dette, slik at vi får gitt beskjed i rimelig god tid, det er vel han som er spesialisten vår på SMS-utsendinger : smil : Ser du hva jeg skriver Helge? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at Oddbjørn kommer til å fastsette en dato og ett klokkeslett ganske snart.

Også bør vel Helge kontaktes omgående angående dette, slik at vi får gitt beskjed i rimelig god tid, det er vel han som er spesialisten vår på SMS-utsendinger : smil : Ser du hva jeg skriver Helge? ;)

det er nokk han som er sms guru..hehe...Er ikke noe problem det å få gidd han beskjed..Regner me d at jeg møter han på dale innimellom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på å oppdatere medlemslisten, ser ut som vi har 86 stk som har betalt medlemsskapet for året :) Skal undersøke mulighetene for aktiviteter i nær fremtid, godt mulig vi kan sette av litt tid til et besøk hos en av våre sponsor-firmaer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen har interesse av å kjøpe dekk/felger e.l hos besøket hos "sponsor" kan jeg innhente et pristilbud, og ordne det slik at det er klart til den 24.

Bare send meg en PM med opplysninger om dimensjon etc. 1725.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det den 17. Har noen utkast til SMS så trenger jeg dette NÅ! Slik at vi ikke driter oss ut med å sende meldinger så vanvittig tett opptil faktisk arrangement.

FIX FIX =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du mailen med oppdateringer på medlemsståa?

Skal sjekke opp sted å være snarest mulig, mest sannsynlig blir det China restauranten, der det også blir anledning til å nyte både mat og drikke.

Annet å nevne for de som velger å være igjen i bygda, er at det er countryaften på Surnadal Hotell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det den 17. Har noen utkast til SMS så trenger jeg dette NÅ! Slik at vi ikke driter oss ut med å sende meldinger så vanvittig tett opptil faktisk arrangement.

FIX FIX =)

Enig! Beskjed om møte bør komme ut ganske snart, hvis ikke kan vi likeså godt utsette det en uke. Vi har vel mer eller mindre gått på blemmen med kort varsling tidligere : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde ikke gjort meg noe om d ble utsatt ei uke : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg har hørt av Oddbjørn blir møtet lørdag 24.september. Han mangler kun å avtale møtested. Å utsette en uke tror jeg er uaktuellt pga jobb for flere i styret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg har hørt av Oddbjørn blir møtet lørdag 24.september. Han mangler kun å avtale møtested. Å utsette en uke tror jeg er uaktuellt pga jobb for flere i styret.

Ja, det er denne datoen vi har hatt en stund nå. Men skal det sendes ut beskjed til resten av lokallaget bør dette gjøres NÅ. Beskjed to-tre dager er i forveien er for kort varsel, da blir det som tidligere så å si bare styret som kommer på møtet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er denne datoen vi har hatt en stund nå. Men skal det sendes ut beskjed til resten av lokallaget bør dette gjøres NÅ. Beskjed to-tre dager er i forveien er for kort varsel, da blir det som tidligere så å si bare styret som kommer på møtet.

Er enig med det...Blir litt i seineste laget med 2/3 dager før møtet med sms...Er fin den du har brukt å sent ut helge...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utsetter møtet til lørdag 8/10 grunnet alt for sen (sikker)avklaring på møtelokale : mad :

Håper at alt skal bli klart da, slik at vi får tid til å annonsere, og at interessen ekspanderer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fint at det ble utsatt,(da reker jeg å bli "ferdi" bilen), men det er sikkert noen som hadde sett at det ble denne helgen!

men jeg blir med jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg som hadde gledet meg til dette lenge nå.. Jaja, får da vel håpe at jeg kan møte den 8/10 også. Sålenge det er en lørdag, og ingenting spesielt skjer på jobb kan jeg sikkert møte opp.

Har folket bestemt hvor vi skal?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har folket bestemt hvor vi skal?

Det var vel akkurat det at man ikke visste dette som førte til at møtet ble utsatt etter som jeg har forstått det : rolleyes

Men det blir nok mest sannsynlig møte på "indre" Nordmøre denne gangen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den 08-10-05 er fullstendig uaktuelt for undertegnende. Da jeg er optatt med TC

Sjekk : http://www.convention.no

Ja, jeg får se hvorvidt jeg har mulighet til å stille opp selv... Er høstferie da, og det spørs om det ikke bærer en tur ut på sjøen igjen. Fikk telefon fra rederiet idag, og det var mangel på folk ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som det er best å utsette møtet til flere har tid å sette av. For min egen del kan jeg sette opp datoer det passer mht til jobb i lang tid fremover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare ta en dato, sted og tidspunkt. Så for folk tilpasse seg det, eller eventuelt ikke komme =) Det mener nå jeg. Selv om det ikke passer for meg aktuelle dato. (mulig jeg kan stikke av men)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det møte den 8/10? Eller er det utsatt enda lenger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke vi fra byen bare møtes på fergekaia en kveld da? Så får vi ta dette treffet når folk har tid? (før det blir snø muligens?)

Jeg var der i går kveld (00:00 - 03:50 ca :P ), men var dårlig med andre folk ute på den tiden.. Kommer gjerne en tur i kveld også, om det er andre der. Kjedelig å stå alene der nede ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har folk tid 29/10?

Foreløpig så er det ikke noe som er i veien for meg på denne datoen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.