#51 Skrevet Oktober 7, 2005 Har folk tid 29/10? Tror nok det skal gå greit ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Oktober 7, 2005 IKKE SPØR! TA EN AVGJØRELSE! Direkte demokrati fungerer ikke i praksis, kun i teorien. Da dette er ett vanlig demokrati, så tar lederne avgjørelser. Så får folk flest tilpasse seg de.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Oktober 7, 2005 IKKE SPØR! TA EN AVGJØRELSE! Direkte demokrati fungerer ikke i praksis, kun i teorien. Da dette er ett vanlig demokrati, så tar lederne avgjørelser. Så får folk flest tilpasse seg de.... Hehe, vil jo helst ha flest mulig oppmøtte, men møte 29/10 er bestemt!Sieg Hei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Oktober 8, 2005 Da er den i boks =) *klappe klapp* =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Oktober 8, 2005 Er det bestemt tidspunkt og sted også da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Oktober 9, 2005 Sted blir spannande.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Oktober 19, 2005 Så var det sted igjen da.. Noen som har funnet ut hvor vi skal møtes denne gangen? Hvis en eller annen sitter inne med denne informasjonen kan det jo være greit å få vite det så fort som mulig. Er jo bare 10 dager igjen nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Oktober 19, 2005 Det blir møte lørdag 29.oktober kl 18:00 på China-restauranten, Amfi-Surnadal. Trenger et lite vink om hvor mange vi antatt blir, med tanke på bl.a mat-bestilling, og deretter pris på lokalet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Oktober 19, 2005 Det blir møte lørdag 29.oktober kl 18:00 på China-restauranten, Amfi-Surnadal. Trenger et lite vink om hvor mange vi antatt blir, med tanke på bl.a mat-bestilling, og deretter pris på lokalet. Jeg kommer jeg å madamen hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Oktober 20, 2005 Om det ikke er begynt å snø så kan jeg å komme. (bilen er veeeeeeldig lav syns jeg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Oktober 22, 2005 Ser ut som jeg skal avgårde jeg... må bare trippelsjekke med SJEFEN! Skal se om hiddenpingla (elektriker-bjørn) skal avgårde også, så sitter jeg på med han. Han synes ikke bilen min er noe tess "kjører Skoda Octavia da men.. Er jo VAG det også" Ståle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...