#1 Skrevet August 3, 2005 Jeg skal bytte hjullager på et fremhjul. Har løsna bosset/navet der lageret sitter, men skjønner ikke hvordan jeg skal få løsnet denne sensoren. Må jeg dra den ut? regnet egentlig med at man kunne koble fra lederne inn på sensoren, men allt sitter dønn. Den sitter no jævlig når jeg prøver å dra ut hele sensoren også. Noen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2005 Slå som f til du får den ut Neida, finnes noen tips ja. 1.Spray på med MYE 5-56 el annen rustløsende smøremiddel. 2. Bruk myke verktøy, dvs hammer med hardgummihode. Pass på å slå gjevnt over hele flaten til sensoren, på innsiden om du må banke den ut. Anbefaler deg å prøve å vri/skru/dra/presse den ut for håndmakt med fingra. 3. Ta din tid, å bytte denne sensoren er sikkert dyrt og sikkert ikke så lett heller tipper jeg, så vær forsiktig Mvh Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2005 Ja, skal vel få den ut på et vis. Synes bare det var noe tungvint at man ikke bare kan koble den av. klippe og skjøte kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2005 klippe og skjøte kanskje Anbefales IKKE!!! Tror du vil få problemer med forsikringen din da, om du sitter med nesa i fjellveggen og rattet tredd over hue Den kommer til å løsne, bare ikke stress, ordne sæ derre vettu Mvh Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2005 Du burde iallefall være forsiktig med den... De koster nesten 2000,- stk til a4. Det beste er å prøve å dra den ut for hånd, men om den sitter godt, så kan du jo prøve som nevnt ovenfor. Bare husk å sette den rett inn igjen, ellers så kobler abs'en seg ut, og da må du av med alt igjen og rette på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...