#1 Skrevet August 3, 2005 Er det noen som har utført det som står nevnt i topic? Har litt planer om dette på en av de overnevnte motorene, med full styring på tenning og innsprøytning. Dette skal være et slags forskningsprosjekt, for å kunne turbokonvertere dette senere. Er det spesielle ting ved de motorene som gjør at de er mer eller mindre engnet til formålet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2005 se på gtiklubben.nu der er det noen som har gjort dette tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2005 Er det noen som har utført det som står nevnt i topic? Har litt planer om dette på en av de overnevnte motorene, med full styring på tenning og innsprøytning. Dette skal være et slags forskningsprosjekt, for å kunne turbokonvertere dette senere. Er det spesielle ting ved de motorene som gjør at de er mer eller mindre engnet til formålet? Har bygget om en 16v til digifant iforbindelse med 16vT prosjekt og så lenge du får en chip tilpasset er det ikke noen store problemer med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2005 Ville nok heller gått for en 2,0L 16v (9A) Digifant fra G60 er så og si plug&play. Du trenger bare fuelrail i tillegg til komplett sprut med sensorer fra G60 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2005 Jeg ser for meg å bruke et eller annet ettermarkedssprut for å styre tingene. Er faktisk inne på tanken å bruke motorstyringen til Nissan 200 SX, med komplett styring av alt i hele motoren. Med den motorstyringen kan man henge på Apexi Power FC, med tilhørende commander. Da har man oversikt over alt. Men vi får se. Har også en turbo fra Nissan Skyline R33 GT-R (RB 26) liggende, som jeg tenkte å bruke på en sånn motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2005 kjetronik suger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2005 Jeg ser for meg å bruke et eller annet ettermarkedssprut for å styre tingene. Er faktisk inne på tanken å bruke motorstyringen til Nissan 200 SX, med komplett styring av alt i hele motoren. Med den motorstyringen kan man henge på Apexi Power FC, med tilhørende commander. Da har man oversikt over alt. Men vi får se. Har også en turbo fra Nissan Skyline R33 GT-R (RB 26) liggende, som jeg tenkte å bruke på en sånn motor. Blir vanskeligere å få Nissan motorstyringen til å fungere med ApexI enn digifant med tilpasset chip, blir antagelig dyrere også...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...