#1 Skrevet August 3, 2005 Er det noen som kan fortelle med hvordan jeg får montert motoren til høydejustering i faceliftlampene fra Valeo? Ser ut som den hvite plastproppen skal ut? Mvh Kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2005 Det stemmer.. Den hvite plasten skal ut.. såvidt jeg husker bør du vippe den oppover inni lykta, for der er det ett spor som kula i enden skal komme ut.. så er det bare å bruke litt makt.. du har kjøpt motorer som passer i de nye lampene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2005 Takk for svar, da smatt høydejusteringa på plass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2005 Har du kjøpt motorer utenom lykter eller? Evt prisen på det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2005 Bestilte motorene utenom ja, Valeo. Husker ikke eksakt pris, men mener det var veiledende 1000 + mva for begge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 8, 2005 Jeg mener jeg betalte ca 350 pr stk med 15% rabatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...