#1 Skrevet August 3, 2005 Møtes ved Lasses Kafeteria klokka 10.00, og da skal vi ha god tid nedover til arendal! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2005 Jeg HÅPER å ta turen nedover! Begynner på skole igjen 22., så kan ikke garantere noe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2005 Jeg HÅPER å ta turen nedover! Begynner på skole igjen 22., så kan ikke garantere noe... Skole i Oslo eller? Kult om du blir med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2005 jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2005 Jeg blir også kanskje med, hvis jeg ikke skal skifte bleier. =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2005 Skal nedover en tur jeg og regner jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2005 Jeg er med vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 16, 2005 hvor hen i arendal er dette da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 16, 2005 hvor hen i arendal er dette da? Hove Leirsenter på Tromøya hvis du er kjent...du kan finne mer info her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 16, 2005 Ja vet hvor det er har familie som har hytte på vågsnes... er jo bare 5-10 min derfra.. kanskje det blir en tur nedover da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 16, 2005 Ja vet hvor det er har familie som har hytte på vågsnes... er jo bare 5-10 min derfra.. kanskje det blir en tur nedover da... Velkommen skal du være Jeg skal se til at bilen din får en pen flekk med gress å stå på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 17, 2005 Ja vet hvor det er har familie som har hytte på vågsnes... er jo bare 5-10 min derfra.. kanskje det blir en tur nedover da... håper du blir med, jeg kan ikke veien, selv om jeg har kartet da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 17, 2005 Jeg kommer nedover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 17, 2005 Jeg kommer nedover! bra! Å da erre helt sikker? flotters! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 17, 2005 håper jeg kan ta turen. holder på å pusse opp litt her å der, så får se om jeg får tid. men d er vel snakk om prioriteringer... hehe... hvor møtes vi i tilfelle og når ?? mvh Pettersson 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 17, 2005 håper jeg kan ta turen. holder på å pusse opp litt her å der, så får se om jeg får tid. men d er vel snakk om prioriteringer... hehe... hvor møtes vi i tilfelle og når ?? mvh Pettersson du må nok ta deg en dag fri, det har du fortjent synes jeg! Jeg synes at Lasses hadde vært et bra sted å treffes iogmed at vi skal sørover? Noen andre formeninger? Når er vell ett par timer før de åpner, slik at vi rekker ned. vet ikke hvor lang tid det tar å kjøre til arendal jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 17, 2005 Fliser til Arendal på 1.5t....men si 2T ut til ditt vi skal da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 17, 2005 2 timer fra Langesund? Det må da være med en lang og god pit-stop underveis det! Det tar 1,15 til dere svinger av E18 her nede, og ca 10-12 minutter derfra ut til treff-plassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 17, 2005 2 timer fra Langesund? Det må da være med en lang og god pit-stop underveis det! Det tar 1,15 til dere svinger av E18 her nede, og ca 10-12 minutter derfra ut til treff-plassen. Sa jo ca 1.5t.....2t så har vi mer en nok tid:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 17, 2005 bra! Å da erre helt sikker? flotters! Jepp! Jeg pleier jo ikke svikte treff!?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 17, 2005 Jepp! Jeg pleier jo ikke svikte treff!?? hehe, skal kanskje ikke si noe på den. Men tenkte at du kanskje var i oslo den helga ellerno serru! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 19, 2005 Blir muligens med jeg også..kommer ann på Stig! Noen grønn flekk å sette S2'n min på også el? Gult å grønt er jo naturlige farger.. Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 19, 2005 Blir muligens med jeg også..kommer ann på Stig! Noen grønn flekk å sette S2'n min på også el? Gult å grønt er jo naturlige farger.. Mvh Geir Hadde vært kult! Få med Stig, gjerne andre du kjenner i klubben eller ei med VAG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 20, 2005 Hadde vært kult! Få med Stig, gjerne andre du kjenner i klubben eller ei med VAG Jeg og geir kommer eller hva Geir? når er det dere har tenkt å kjøre nedover da? hadde vært moro og kjørt sammen fra lasses eller noe kanskje!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 21, 2005 Jeg blir også med til det blide sørlandet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...