#1 Skrevet August 4, 2005 Får ta dette før deg da Rune Da starter vi opp igjen med torsdagstreff for fulle mugger! Til de som lurer, 1 og 3 torsdag i måneden er fast! Som før ved Bunnpris på Sluppen klokken 19:00 VELKOMMEN! ---------------------------------------------------------------------------------- Tar med pappeske med skiltplater og klistremerker. Håper også endel av dere nye medlemmer svinger innom i dag og, er ikke vanskelig å "få innpass" men start gjerne med et Hei! og evt navn! Da snakkes vi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2005 æ kjæm hihi.. selv om æ har gjort malviking av mæ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2005 Jeg kommer nok en (forhåpentligvis) siste gang før jeg flytter til sydligere strøk. Om noen har g-tech og har lyst å ta et par målinger med meg så er jeg takknemmelig (med fare for at alle andre også stiller seg i kø hehe). Tar også med VagCom så om noen sliter med noe så kan jeg være behjelpelig (men IKKE gidder å ta feilsøking uten grunn, da vil sikkert alle det, noe som er uaktuelt...). Tenkte forøvrig å vaske bilen litt på K2000 (innkjøring ved TESS på baksiden/vis-a-vis siemens), som er en selvvaskehall som anbefales pga. de har bøtter og varmt vann så det er lov å vaske med svamp, og det er underspyling og generelt gode/kraftige høyttrykksspylere. Eneste minus er dyr forvask. Så det er bare å holde meg med selskap rundt 1840, hehe.. Det dukker forøvrig opp en annen Leon (med cupra R front - og ja han har tenkt å skaffe sidekjørt og bakfanger etter hvert også), som nettopp har chippet hos ES. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2005 jøss..hvor blir det av det gamlere bilene? Så jo bare *pappa-biler* jo Ikke bra..ikke bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2005 jøss..hvor blir det av det gamlere bilene? Så jo bare *pappa-biler* jo De eneste pappabilene ble vel kjørt av pappaer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2005 Uff..skulle så gjerne vært der. Men med tenner på vei hos minstemann er det blitt lite søvn og lite liv i det siste. Kommer sterkere tilbake når tenna er ute!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2005 De eneste pappabilene ble vel kjørt av pappaer? Det var det jeg var redd for jah.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 4, 2005 Uff..skulle så gjerne vært der.Men med tenner på vei hos minstemann er det blitt lite søvn og lite liv i det siste. Kommer sterkere tilbake når tenna er ute!! du må kjøpe dentimax! ha det på gommene! så kan du komme, funker som bare det litt dattra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 4, 2005 du må kjøpe dentimax!ha det på gommene! så kan du komme, funker som bare det litt dattra Hehe..ble handla inn slikt her i dag og det ser ut til å funke greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 4, 2005 Hehe..ble handla inn slikt her i dag og det ser ut til å funke greit. jeg brukte litt av det selv på visdomstanna mi funka det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 4, 2005 æ kjæm hihi.. bra oppmøte i dag (eller i går er det vel nå, seint hjem fra ES hehe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 5, 2005 beklager mitt fravær, men med kjerring to barn å en til på vei å midt i flytting, vart æ nedstemt, fikk ikke kom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 5, 2005 beklager mitt fravær, men med kjerring to barn å en til på vei å midt i flytting, vart æ nedstemt, fikk ikke kom hahahahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 5, 2005 kom meg ikke på treff i går, men er det mulig å få skaffa skiltplate og klistremerker før neste treff ? er jo noen uker til neste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 5, 2005 Lang dag på jobb, pluss flickvenn og middag forhindret meg Satser på comeback om to uker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 5, 2005 pluss flickvenn og middag forhindret meg *hostharkpeugeotfamilienødeleggersinnetditthardtogbrutalt*kremt* Har vi ikke hørt den der FØR Rune? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...