#1 Skrevet August 4, 2005 Heisann!!! Har vært inne på forumet lenge, men aldri lastet opp noen bilder av bilen min. En a4 1,8tsq. Få høre hva dere synes om den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2005 Forresten, sideskjørtene er ikke enda på plass. di er ennå hos lakkerer. et til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2005 og enda et....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2005 Har du noe specs på bilen, og hva du har gjort med den? 99 modell? Personlig elsker jeg den fargen og S4 stylingen (spesielt fanger'n er fet). Heftig bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2005 Det er en -99 modell, med orginal facelift. 1,8t med 180 hk quattro, Senket 55-40mm, med h&r senkesett 40-40 og bonrath senkeslåler foran 15mm, 8,5*18`` bbs, effekt anlegg, åpent luftfilter, forge avlastningsventil, chrome speilhus og dørhåndtak, m3 lippe på koffertlokk, ellers instrumentringer i alu. inteiør i skinn, ladetrykksmåler i luftgitter (veldig tøft!) s4 front + grill, s4 lister nederst på dørene, sideskjørtene kommer snart(er til lakkering) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2005 hvorfor ikke gå til anskaffelse av s4 skjørt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2005 jo, som sagt har jeg også s4 skjørt. men di er hos lakkerer. Fikk alt ferdig lakkert, men måtte levere di tilbake til lakkerer. litt surt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 4, 2005 Synes den var ordentlig fin...noen flere planer med bilen eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 4, 2005 Nei, egentlig ikke. Kanskje frontmontert intercooler, toning av ruter (svakt) Ellers blir det nok leilighet, så jeg tror det stopper der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 4, 2005 Elsker felgene dine. Litt mer senk, så er du i mål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 4, 2005 SÅNN skal en A4 se ut! Utrolig heftig! Sånn SKAl jeg få min også! Du har PM Kenneth. Har 99mod 1.8T fwd jeg også,men den kom ikke i fra fabrikk med 180hk orginalt tror jeg..Eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 4, 2005 Fin bil. Elsker den faceliften av A4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 4, 2005 Kjempeflott A4 du har...den diskrè stylinga gjere alt!!! Gratulerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 4, 2005 Nydelig A4!! Dritlekker, og akkurat passe senka, sånn at hjula går i harmoni med hjulbuene! Perfekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 4, 2005 Kjempe fin bil!!! Hva måtte du gji for felgene dine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 5, 2005 Super fin A4!!! Du vet hva som trengs på bilen og det ser meget bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 5, 2005 SÅNN skal en A4 se ut! Utrolig heftig! Sånn SKAl jeg få min også! Du har PM Kenneth. Har 99mod 1.8T fwd jeg også,men den kom ikke i fra fabrikk med 180hk orginalt tror jeg..Eller? Audi A4 1,8 TSQ har jo han her karen... TS utgaven er det 180 hk orginalt i... Back to topic, nydelig bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 5, 2005 http://www.ht.no/incoming/article24089.ece Her er en Audi A4 1,8 TSQ med 180 HK orginalt...... Litt dårligere stand enn din da, men dog en TSQ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 5, 2005 Kjempe fin bil!!!Hva måtte du gji for felgene dine? Hmm.... vet ikke om jeg skal uttale meg om det.. jo, jeg betalte 14000,- ferdig med dekk på bil.... billig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 5, 2005 Audi A4 1,8 TSQ har jo han her karen... TS utgaven er det 180 hk orginalt i...Back to topic, nydelig bil... Jepp, men har ikke sett mange 1,8 tsq med orginal facelift. Dette er det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 3, 2006 Ojj... Åssen felger er dette a? Heisann!!! Har vært inne på forumet lenge, men aldri lastet opp noen bilder av bilen min. En a4 1,8tsq. Få høre hva dere synes om den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 3, 2006 Ojj... Åssen felger er dette a? Ser umiskjennelig ut som BBS CH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 3, 2006 Hvor mye har du gitt for de forskjellige S4-delene? Har hørt sideskjørtene koster opp mot 10 lapper? Fiiiin bil btw... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 3, 2006 Veldig fin A4. Ingen krims krams. Der liker jeg! Sorte speil hadde jeg likt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 4, 2006 MEGET fin!!!!!! Lurer også på hvor mye s4 skjørtene kostet deg. Hørte hos Møller på Hønefoss og det ville evt. komme på 10 000 med alle fester og div. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...