#26 Skrevet Februar 7, 2006 Takk takk!!! Er faktisk en smule fornøyd selv. sorte speil? ja d va noe å tenke på. Ehh.. flere lurer på pris på sideskjørtene, ja d stemmer at di vil ha 10 laper for alt til sideskjørtene hos audi. men jeg kjøpte alt i tyskland. dr kom ALT på rundt 11000,- pluss lakkering. og ja, d er bbs 8,5*18. treger på at jeg ikke kjøpte 19" md en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 7, 2006 Pen og gjennomført bil Hvor fikk du tak i Dørhåndtakene i chrome? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 7, 2006 Pen og gjennomført bil Hvor fikk du tak i Dørhåndtakene i chrome? Kjøpte di på fjetland. audi forhandler. kostet rundt 800,- og er i alu. ikke plast. tror det er kamei faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 7, 2006 Jøss like greit og kjøpe hele styling kit'en da Husker du hvor du kjøpte styling kittet ? Er så jævla rå den bilen der altså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 13, 2006 Hei.. Kjempe fin bil..!! Har en kammerat med en rød a4 med samma styling som din!!! Kjempe sprek.. Men lurer på en ting. Hvor har du fått tak i m3 lippe på koffertlokket?? Evt pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 13, 2006 Hei.. Kjempe fin bil..!! Har en kammerat med en rød a4 med samma styling som din!!! Kjempe sprek.. Men lurer på en ting. Hvor har du fått tak i m3 lippe på koffertlokket?? Evt pris? Hehe..ja. Jeg skjekket pris hos BMW og di skulle ha 3500,- ferdig lakkert. Altfor mye. Derfor surfet jeg ebayog fant dr. søkte på "audi a4 m3" da kom dn hjem for ca 800,- + lakkering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 13, 2006 Okay, takker!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...