#1 Skrevet August 4, 2005 Jeg bygger om til S2-hjuloppheng på prosjektbilen, en 85mod 90 quattro. Lurer på om det er andre her som har gjort dette, og som har beholdt original girkasse. Indre drivledd mot girkasse flens er ikke lik, så det er ikke mulig å bruke S2 akslinger mot 85 mod 90 q girkasse. Noen som vet om det er mulig å bruke girkasseflens på 90q girkassen? Noen andre akslinger som passer rett på mellom S2-navet og inne på original 90 kasse kansje? Tips og råd. ang dette mottas med stor takk! Mvh Atle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2005 Ingen som har montert S2 understell og brukt en slik girkasse som jeg har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2005 Tror de flensene du har på din girkasse er 100mm og S2 har vel 110mm,husker jeg ikke feil. Når jeg bytta girkasse på min forrige S2 kjøpte jeg en 90Q kasse som jeg bare bytta over flensene på. Flensene er bare å vippe ut med rå makt. Skulle vel tro noen kanskje har slike flenser liggende på en rasa girboks ellerno. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2005 Tror de flensene du har på din girkasse er 100mm og S2 har vel 110mm,husker jeg ikke feil.Når jeg bytta girkasse på min forrige S2 kjøpte jeg en 90Q kasse som jeg bare bytta over flensene på. Flensene er bare å vippe ut med rå makt. Skulle vel tro noen kanskje har slike flenser liggende på en rasa girboks ellerno. Mener du at det er mulig å montere flensene fra S2 over på min girkasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2005 Har du prøvd å vippe ut en slik flens på den girkassen du tenker å bruke?Er en sånn låsring alla de som er på drivknutene på mange biler som holder de på plass. Kan ikke med sikkerhet si det vil gå da jeg ikke husker koden på den girboksen jeg brukte i forhold til din,men ser ikke bort ifra at dette skal gå greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...