#1 Skrevet August 4, 2005 Jauda, Var ut og lufta audien her om dagen, og da så jeg at instrumentbelysningen ikke fungerte, hverken på hovedinstrumentene eller de i midtkonsollen, Jaja, tenkte jeg for meg selv, får vel se i sikringsboksen da. Nei sjå der, alt står jo på tysk. De små gledene med bruktimport... Det jeg da lurer på, er om noen vet hvilken sikring som går til instrumentlysa? Skulle også hatt bilde/tegning av opplegget i sikringsboksen med norsk/engelsk tekst, til senere bruk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2005 Hei. vist det ikke er sikringen så kan det være styrkke justeringen i instrumentet. Ingen dyr afære. To skruer i instrumentet.Lykke Til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2005 Sliter med akkurat samme problem, og har også lagt inn en tråd her. Uten resultater foreløpig Men en kompis av meg har hatt samme problem på en Cab, og da var det et relé på rattstammen som var gåent. Send meg en PM hvis du finner ut av det da, så kan vi jo samarbeide litt om å få lysa våre til å virke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...