#1 Skrevet August 4, 2005 Hva kan være grunnen, til at jeg nå i det siste, må vri om nøkkel 1-2 ganger, før bilen starter. Virker som den, ikke vil første gangen, som regel 2 ganger går det bra. Noen som har vært borti lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2005 Vær snill og skriv i tittelen hva problemet gjelder (jeg har gjort det nå som du ser). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2005 Vær snill og skriv i tittelen hva problemet gjelder (jeg har gjort det nå som du ser). Sorry da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2005 Hva kan være grunnen, til at jeg nå i det siste, må vri om nøkkel 1-2 ganger, før bilen starter. Virker som den, ikke vil første gangen, som regel 2 ganger går det bra. Noen som har vært borti lignende? Høres nesten ut som om det er tenningslås sluttstykke.(el.delen bak på tenningslåsen). Prøv og lirke litt på nøkkel når du prøver å starte om det skjer noe da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2005 Høres nesten ut som om det er tenningslås sluttstykke.(el.delen bak på tenningslåsen).Prøv og lirke litt på nøkkel når du prøver å starte om det skjer noe da. Den starter lissom, første gangen, men stopper. Akkurat som om den får før lite turtall. Kan det være startsperra? Evt batteri i nøkkel, som har noe med startsperra å gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2005 veit om en som har samme problemet som du. han mente det var startsperra. den starter og stopper igjen med en gang. men så plutselig så er den helt fin. kan si ifra viss han finner ut om det er den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2005 veit om en som har samme problemet som du. han mente det var startsperra.den starter og stopper igjen med en gang. men så plutselig så er den helt fin. kan si ifra viss han finner ut om det er den. Stemmer! Prøvde å lirke/røre på nøkkel idag tidlig, den starta på 1 forsøk da, men etter en stund blinka starsperrelyset, og jeg slo av og på bilen, og det ble borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 5, 2005 Stemmer! Prøvde å lirke/røre på nøkkel idag tidlig, den starta på 1 forsøk da, men etter en stund blinka starsperrelyset, og jeg slo av og på bilen, og det ble borte. Holder fortsatt en liten knapp på kontaktstykke,men det kan også være slitt lesespole til startsperre som sitter på tenningslås.Ta deg en tur innom et VAG verksted for å få kjørt ut ett feillager. Det kan være masse forskjellige feil som gjør at bilen oppfører seg slik. F.eks. - luftmassemåler,tempføler,gasspjeld,dårlige tennplugger o.s.v. Få tatt en feillager test så er mye gjort tenker jeg. Har du foresten prøvet med reservenøkkelen din for å se om han oppfører seg likt med den? Kan også være dårlig / utslitt startsperresender i nøkkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 5, 2005 Holder fortsatt en liten knapp på kontaktstykke,men det kan også være slitt lesespole til startsperre som sitter på tenningslås.Ta deg en tur innom et VAG verksted for å få kjørt ut ett feillager.Det kan være masse forskjellige feil som gjør at bilen oppfører seg slik. F.eks. - luftmassemåler,tempføler,gasspjeld,dårlige tennplugger o.s.v. Få tatt en feillager test så er mye gjort tenker jeg. Har du foresten prøvet med reservenøkkelen din for å se om han oppfører seg likt med den? Kan også være dårlig / utslitt startsperresender i nøkkel. Kan det være en ide å skifte batteri ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...