Finnes OZ Superturismo i 17"?

Anbefalte innlegg

Kunne godt tenkt meg OZ Superturismo. Men jeg finner kun i 16" Er det noen som vet om dem finnes i 17" og hvor de selges?

Her ligger dem i en felgpakke som 16" ( http://www.felger.info/Audis.htm ) men jeg skulle så gjerne hatt dem i 17" : gråter :

superturismo.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Død link : haha : uansett, jeg tror jeg skal finne det.

Takk :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt "Dotz Le Mans" ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Død link : haha : uansett, jeg tror jeg skal finne det.

Takk :tilber:

Ikke nå lenger :nana:

Tipper han fikser noen i 17 til deg.....lurer på om det var sånna jeg og kjøpte i 17 nå.....jaggu ikke sikker jeg : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var litt dyrt der. Er jo mulig jeg ikke finner dem noe billigere andre steder heller da. Noen som her andre felgalternativer? Vil ha noe som ligner på OZ Superturismo og/eller Dotz Le Mans. Ikke noe 3-delte greier. Men helt enkle. :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg OZ Superturismo. Men jeg finner kun i 16" Er det noen som vet om dem finnes i 17" og hvor de selges?

Her ligger dem i en felgpakke som 16" ( http://www.felger.info/Audis.htm ) men jeg skulle så gjerne hatt dem i 17" : gråter :

det spørs om du kan bruke disse pga innpresset.du mangler vel "hjulbuer" du også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det. Jeg skal bygge om skjermene. Og da blir det runde hjulbue med breddekant : rock : Er litt jobb med det, men jeg håper på å få "litt" tips og hjelp : flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OZ ST finnes i 6-14 til 9-18 såvidt jeg vet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du hvor jeg kan få tak i dem? De som har dem i 16" må vell klare å få tak i dem i 17" også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.