#1 Skrevet August 4, 2005 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt rustfrie rørbend og elektroder i Bodø-området? Finnes det rustfri tråd til MIG apparat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2005 Hei Ja det finnes rustfri tråd til MIG mvh Claus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2005 Astrup A/S fikser rustfrie bend. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2005 Hvor holder dem til da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2005 Brødrene Dahl har også, dem ligger da i Bodø.. Jeg kjøpte hos dem via et sveisefirma, Vikan Sveis.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2005 Har en kompis som jobber for Vikan Sveis. Tror du han kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2005 Har en kompis som jobber for Vikan Sveis. Tror du han kan hjelpe? Det vet jeg nok ikke, jeg kjøpte av dem siden dem nå er på Værøy og sveiser på noen massive frysetunneler for Lofoten Viking... Du får ringe ham og spørre;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 6, 2005 Hehe, jaja:) takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...