#1 Skrevet August 5, 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i panserforlenger til min audi A3 (8L).?. Har leitet ganske mye på nettet, men har ikke funnet d noen plass.!. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i panserforlenger til min audi A3 (8L).?. Har leitet ganske mye på nettet, men har ikke funnet d noen plass.!. Jeg skal bestille til min Passat i tyskland. Kan høre om de har til A3 også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2005 Har panseret krympa ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2005 Jeg skal bestille til min Passat i tyskland. Kan høre om de har til A3 også. Takk d hadde vore fint.!. Karsten: Nei panseret har ikke krympet. Men med panserforlenger går panseret ned over lyktene, å man trenger ikke øyelokk da. Å det ser mye bedere ut. + at gittere i grillen blir litt mindre framme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2005 Høres tøft ut, sett inn noen bilder om du får det på bilen da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2005 Høres tøft ut, sett inn noen bilder om du får det på bilen da. Skal gjøre det. Men på bilen skal det uannsett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2005 Men rop ut vis det tilfeldigvis skulle ha panserforlenger til a3 (8L). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 8, 2005 Høres tøft ut, sett inn noen bilder om du får det på bilen da. Hær e ei sie me bilde av a3`n t Lars som har panserforlenger. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=22288&highlight=a3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...