#1 Skrevet August 5, 2005 Noen som vil være med? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=24723&page=1&pp=15 Pr. 5. august er det 34 som sier de skal overnatte fra lørdag til søndag og 24 som kommer på søndagen. Hadde vært sjef om vi "Ålesundsheltane" hadde stillt med en gjeng! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2005 Jeg har store planer om å reise ned en tur Er ikke sikker på ka tid jeg vil reise??? Hvor i huleste skal vi såve da.he.he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2005 høres fin fint ut.. sove... vil jo helst sove i telt på bana da.. [men nokken vakje SÅ gira på det såg e... men regner med det årdner seg] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2005 Er det mange fra Ålesund som skal nedover? Satser på overnatting på bana 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2005 Kaaaaaanskje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2005 kom igjen karer!!!! ring rundt til folka no... få med ALLE! blir KONGE ditta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2005 kan vere jeg stikker nedover har fått stillt på demperne bak no så da blir de bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 5, 2005 sjefs!!!!!! Du å Birgitte? telt på bana? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 5, 2005 vetche om ho skal vere med,men blir telt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 5, 2005 Fått bytta kløtsjen no da Anders? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 11, 2005 Er det mange som skal nedover??? Ka tid vi eventuelt skal dra? Tror jeg og Trond K drar på lørdagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 12, 2005 jeg blir ikke med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 13, 2005 Avreise til Våler om ca 30 min.....Wrrrrooooooooom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...