Anbefalte innlegg

Funderer på å gå til innkjøp av rød competition. Prøver å finne bilder av slike bil som er f.eks lakkert helt ned men har ikke funnet noen enda..

Er sååå usikker på om jeg skal handle en slik type, da jeg har eid en Audi 90q før.

Er det ingen som har noen bilder å slenge ut da?

Hva mener folket med, rs2 bakende på en slik bil? Hva med rs2 kanalskjørt, hvordan er de i forhold til de som står på en org.comp??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant dette bilde da.. Nå er nå dette en org. S2 sedan, men eneste forskjell er at vingen er blitt fjernet. MYE penere.

12345.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funderer på å gå til innkjøp av rød competition. Prøver å finne bilder av slike bil som er f.eks lakkert helt ned men har ikke funnet noen enda..

Er sååå usikker på om jeg skal handle en slik type, da jeg har eid en Audi 90q før.

Er det ingen som har noen bilder å slenge ut da?

Hva mener folket med, rs2 bakende på en slik bil? Hva med rs2 kanalskjørt, hvordan er de i forhold til de som står på en org.comp??

Hei...

Mener du skulle gått for en Competition, for det første så er det jo meget få eks av de bilene pluss at de er MEGET pene spør du meg.

Har selv hatt en sånn... Angrer som bare det på at eg solgte den :(

Ellers har eg bare positive ting å si om den, diff sperr og 4x4, kan du få det bedre?? Kanon bra vinter bil.. ( Perfekt til å spinne runninger med :P )

Lykke til med jakten på å finne en Competition, forresten finner du den Competition eg hadde så ikkje nøl med å kjøpe den, strøken bil...

PS: Kan sende bilder :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.