Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på noen logoer nedover døra på bilen min. Logoer til firmaer som er produsenter av diverse deler som er montert på bilen. (f.eks Turbonetics, momo, samco, ebc, porsche, setrab osv. osv.) Noen som hvet hvor jeg kan få tak i dette? Var innom en svensk side der de hadde mange, men finner den ikke igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brands of the world har ikke så mange av tuning produsentene sine logoer, kun de mest kjente! man takk uansett.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok... men trykkerifolka skaffer det du vil ha stort sett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok... men trykkerifolka skaffer det du vil ha stort sett.

 

vel "trykkeri" folka som du som du kaller dem for, sånn som meg bruker også brandsoftheworld for å finne disse logoene, viss jeg ikke finner den der så er det ikke bare å ringe til Supersprint å be om å få lovt til å utlevere logoen deres.

 

Denne må jeg lage selv utifra hvordan den ser ut på ett JPEG bilde for å få det over i rett format for å folieskjære logoene, disse formatene er: .EPS - .CDR - .AI

 

Og da mener jeg ikke Photoshop EPS, Eps'en må være lagd fra for eks. Corel Draw eller Adobe Illustrator.

 

Og en ting til, å lage disse logoene på nytt er litt vanskelig, og tar god tid, varierer på hvordan logoen ser ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det stemmer nok.

men synes å huske at trykkeri/reklamebyrå har et eget "nettverk" der man kan utveksle logoer og lignende? skulle vel tro at alle disse mer eller mindre kjente merka er tilgjengelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk bildesøk-funksjonen på enten Google eller Alltheweb.com og bruk søkestrengen "navn logo" (f.eks. "momo logo") så får du opp endel svar som du bør kunne bruke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det stemmer nok.

men synes å huske at trykkeri/reklamebyrå har et eget "nettverk" der man kan utveksle logoer og lignende? skulle vel tro at alle disse mer eller mindre kjente merka er tilgjengelig.

 

nettverk å nettverk.. vi har ett logo arkiv av Tideligere utførte jobber, slik at vis kunden min har kjøpt seg lik bil som forrige gang så har jeg lagd den før han får sagt bildekor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.