#1 Skrevet August 5, 2005 Hei og hå alle i Bergen lokallag! Som ny-innflyttet melder jeg min ankomst. Håper på å bli værende en go' stund fremover Jeg kjører en sort Bora 20vT Mvh Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2005 Hey Lars.. Endelig kommet deg til Bergen Du får bli med på neste lokaltreff.. Bilen din er utrolig tøff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2005 Velkommen skal du være!! Alltid kjekt med nye folk man kan bli kjent med!! Snakkes vel på neste treff! Mvh Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2005 Jau velkommen skal du være... Boraer i bergen er jo et must... Det er vel gjenkomst for den.. dette er vel ronny sin gamle, er det ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2005 Den lengtet hjem til Bergen ja... Skal bli kjekt å se den igjen Lars! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 10, 2005 Den lengtet hjem til Bergen ja... Skal bli kjekt å se den igjen Lars! Takk takk Stiller opp på neste møte. Når er det forresten ? Eller er det på Eikås 21?? noen må forresten vise meg veien dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2005 Neste er Eikås, men da er jeg i Thailand... Reiser i dag! Thomas fnner veien for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 11, 2005 Velkommen! Godt å få noen flere som ikke prater rart hit til Bergen.... Eikås er ganske greit å finne! Kjør forbi jobben din på E39(hvis du kommer fra byen) og ta til venstre i første rundkjøring(skiltet Knarrrrrvik). Hold deg så på veien i ca 1,5 km og så er det skiltet med Eikås motorsenter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 14, 2005 Velkommen! Godt å få noen flere som ikke prater rart hit til Bergen.... Eikås er ganske greit å finne! Kjør forbi jobben din på E39(hvis du kommer fra byen) og ta til venstre i første rundkjøring(skiltet Knarrrrrvik). Hold deg så på veien i ca 1,5 km og så er det skiltet med Eikås motorsenter. Dæn e go' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...