#1 Skrevet August 6, 2005 Hei ! Vurderer en liten "facelift" på A6´en. Har fått en del stensprut, så i forbindelse med lakkering hadde jeg tenkt meg å pynte litt på bilen. Noen som har gode ideér ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2005 Hvilken årsmodell er bilen din da ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2005 Hei ! Det er en 2000 mod. Den er foreløpig helt original (bortsett fra chip ). Har vurdert å bytte den, men er så fornøyd med den, så jeg er i tvil..... Mvh Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2005 Denne fra Norsk Bildelsenter da??? Kanskje ikke så veldig moderat da, men sinnsykt kult stylingsett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2005 blir vell også litt finere visst bilen er mørk. ( da du ikke ser skøytene på hekkskjørt o.s.v så godt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 18, 2005 Det finnes HELT klart andre sideskjørt for denne bilen også da. F.eks det andre som NBS har da... Like this.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...