#1 Skrevet August 6, 2005 Har en 1998 A6 1.9 tdi og lurer på om jeg kan bruke et instrumentpanel som er til bensin. Har et irriterende problem med displayet i midten av instrumentpanelet. Har FIS og liten navi, og displayet blir mørkt i kantene, spesielt når det blir varmt. Vintertid er det ok til å begynne med, men siden blir det svakere i kantene når det blir litt varme i kupeen. Da er det vel ingen annen utvei enn å bytte hele instrumentpanelet, og spørsmålet er om at jeg bruke et som er til bensin. Har funnet et på ebay til bensin som har delenummer 4B0 920 930Q. Et annet ser likt ut og har delenummer 4B0 919 880 A. Har også funnet et med delenummer 4B0 920 935E som har hvite skiver. Noen som vet om jeg kan bruke disse? Hovedsaken er jo at det er en glødelampe som kan lyse. Jeg tenkte at kanskje det er standard slik at glødelampa sitter der også på bensin, bare at den ikke brukes... Noen som kan gjøre meg litt klokere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2005 Vil vel også bli litt forskjell på turteller? Med tanke på hvor langt den går, og rødmerking? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2005 Hei du, du kan ikke bruke noe annet instrument-panel. Serienummeret må være identisk med det som du har. Har samme problem i min 99 a6, og fikk beskjed om at alle tall og bokstaver må være identiske. Søk på http://www.ftb.se Der har de ett greit utvalg, fant til meg der, men bilen var gått det samme som min, og da tar jeg ikke sjansen. er litt dyrt med nytt også da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2005 Takk for svar. Ja, jeg så det med turtallet da jeg satte meg i bilen i går. Vet jo selvfølgelig det, men tenkte ikke på det... Takk for tipset om linken, men jeg fant ikke så mye interessant der... De lager blant annet formverktøy for plast og aluminium 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2005 Takk for svar. Ja, jeg så det med turtallet da jeg satte meg i bilen i går. Vet jo selvfølgelig det, men tenkte ikke på det... Takk for tipset om linken, men jeg fant ikke så mye interessant der... De lager blant annet formverktøy for plast og aluminium http://www.fbt.se så blir det bedre tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2005 Hei igjen, beklager så masse, hadde byttet plass på de to siste bokstavene. Det skulle være http://www.fbt.se Prøv den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 1, 2005 Har det samme problemet på min s4, er det nokon her som har høyrt på møller ka det vil koste med eit nytt et da??? Tørr nesten ikkje og tenke på det engang Helsing Ingvar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 3, 2005 Har det samme problemet på min s4, er det nokon her som har høyrt på møller ka det vil koste med eit nytt et da??? Tørr nesten ikkje og tenke på det engang Helsing Ingvar Har ikke sjekka Møller, men hos Dinbil i Gøteborg koster delen rundt 6.000. Det synes jeg ikke var så aller verst. Er det noen som vet om dette kan byttes sjøl, eller må den leveres inn? Kan man lett programmere riktig km.stand igjen? Trenger man noen kode e.l.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 3, 2005 Har ikke sjekka Møller, men hos Dinbil i Gøteborg koster delen rundt 6.000. Det synes jeg ikke var så aller verst. Er det noen som vet om dette kan byttes sjøl, eller må den leveres inn? Kan man lett programmere riktig km.stand igjen? Trenger man noen kode e.l.? Var og sjekka på møller likegodt eg , han ga ikkje noko korrekt pris, men det kom på rundt 6500-7000. Kunne ikkje bytte det sjølv meinte han, måtte kode opp startsperra, pluss så vil du vel han km standen som du har på bilen på det nye... Helsing Ingvar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...