#1 Skrevet August 6, 2005 Det virker som jeg har litt dårlig kontakt i girvelgeren i vår A6. Det er en vanlig automat. Når jeg skal få den til å gire ned til 3. gir med spaken, går den ned i 3. først når jeg har spaken mellom 3. og 2. Samme hvis jeg skal ned i 2. gir. Noen som har värt borti problemet og vet om det er noe som går an å utbedre, evt. smøres? Eller må jeg bytte hele girvelgeren? Hørt at den koster rundt 4000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2005 Få lest av feilkoder, mest sannsynlig at multifunksjonsbryteren din har tatt kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2005 Takk for tipset - det skal jeg gjøre! Hvor sitter evt. denne multifunksjonsbryteren? Er den bare til girvelgeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2005 Den har vel noen andre funksjoner om jeg husker rett. Den sitter på venstre side av gearkassen din rett over/bak venstre gearkassefeste. Mildt sagt noe møkk å skifte. Men som sagt, å få lest av feilkoder er første skritt i riktig reting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...