Anbefalte innlegg

har en 98 mod golf4 gti som av og til plutselig bere går på 3 sylyndra. dette er ekstremt kjedelig når det skjer mens eg kjører forbi en lastebil opp fjellet.. : bh :

 

det som skjer er att eg kan kjøre heilt normalt, plutseli slutter eine sylynderen å gå(lr nåke i den dur). dette kan vare i 1 sekund eller 2 timer.

 

Har hatt bilen på Vw verksted, der dei sa att 2 av kåilane var skada. dei skifta alle 4. dette hjalp ikkje so dei skifta pluggane(etter at eg sa att det kansje kunne vere det) og smore lambasound kontakta.. bilen virka så heilt fint til oslo og tibake (100mil) og i 2 veker. no er det begynt ijenn.

 

Vw har gjitt opp å skru på den pga. att det står en dahlback chipp i den. dei seie att dei får feil verdier på hiddenen pga chippen, og at dei ikkje vil gjere meir før chippen er vekk. : bh :

 

Nåken som har peiling på ka som kan vere gale? er lite sugen på å kjøre tur retur oslo for å ta ut chippen får så å finne ut at det ikkje hadde nåke med den å gjere : bråk : . må eg kansje skifte chipp?

 

:tilber: ALL hjelp motas med takk! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som veit ka det kan vere??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det absolitt ingen som veit? har ikkje lyst å ta ut chippen........ : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikkje du med originalchippen da? Då skal det bare vere å dra ut trimchippen fra socketen og sette inn den gamle trur eg .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke at problemet ditt kommer av chippen!

Har hatt to lignende tilfeller med audi a3 og med a4, begge 1.8t (ingen chippet)

På den ene var det høydemåleren (dette bør de kunne se med diagnose)

Den andre var jordingspunkt som ligger v. coil nr 1.

 

Håper dette kan være til nytte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikkje du med originalchippen da? Då skal det bare vere å dra ut trimchippen fra socketen og sette inn den gamle trur eg .

 

nei. bilen var chippa før eg kjøpte den..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke at problemet ditt kommer av chippen!

Har hatt to lignende tilfeller med audi a3 og med a4, begge 1.8t (ingen chippet)

På den ene var det høydemåleren (dette bør de kunne se med diagnose)

Den andre var jordingspunkt som ligger v. coil nr 1.

 

Håper dette kan være til nytte :)

 

 

takk takk.. skal på Volvo(!) verksted på mandag... skal nevne det til dei. må på volvo pga at VW nekta å gjer nåke meir med bilen min.. dei har ingen aning ka det kan vere..

 

ps. dei sa på VW at dei ikkje kunne kunne bruke talla på hiddenen pga at den var chippa. so det kan vere derfor dei ikkje sog feil med høgdemåler då.

ka er høgdemåler egentlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samma problemet på en a4 1.8T, der var det tenningsmodulen som sitter på luftfilterboksen som ikke ga signal til ene coilen, dette kunne ikke leses ut som feilmelding hos vag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samma problemet på en a4 1.8T, der var det tenningsmodulen som sitter på luftfilterboksen som ikke ga signal til ene coilen, dette kunne ikke leses ut som feilmelding hos vag!

 

 

å? var det berre å skifte den då?

har skreve ned alt på ei sjekk liste til volvo.. : smil :

 

vist d er nåken andre som har opplevd dette so tar eg imot all hjelp med stor takk :tilber: er lei av dette problemet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde glømt denne tråden. etter mye penger rett ut glaset med bytte av plugger og coiler sprøtte eg crc i dei 2 kontaktene med luftfilteret og bilen har gått fint heilt fremm til no, satsa på det forsetter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.