Ettermontere fj.styrt sentrallås

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg finner kablene som går til sentrallåsen på en A4 B5?

Har original manuell sentrallås, men har kjøpt ettermonteringskit for fjernstyring, og lurer litt på hvor jeg skal koble meg på...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei!

det er sånn vakuumpumpe til sentr. låsen? min bil hadde et ettermontert fjernstyrt sentr. lås av typen Speedy som bruker en driver. eneste som er gjort her er å feste driveren til staget som er til vakuumpumpa, og koblet rett på batteriet, slik at driveren dyttet stagen opp (eller ned) så hengte vakuumpumpa sammen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok no elektroniske greier jeg har kjøpt, det er bare en boks med en dunge ledninger som skal kobles til. det følger med enkelt og greit koblingssjkema , men problemet er jo at jeg ikke vet hvor jeg kan koble meg på : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha årsmodell på bilen. Det er ikke likt på alle.

Men har skrevet opp litt her.

Håper dette er til hjelp.

Fargekode lock: unlock: PLASERING:

BLU/BRN GRN/WHT Under baksete venstre side

GUL/BLU Bak venster sparkeplate

BLU/RED GRY/WHT Bak releplaten (Lilla plugg)

BRN/GRY GRY/WHT Brun plugg bak venstre

sparkeplate.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg har skjønt sitter releet på høyre side i bagasjerommet. Du kan lese litt mer her:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=53417&highlight=speedy

Stemmer dette, var jeg som startet det inlegget. Fikk det til å virke tilslutt, men nå vurderer jeg heller å gå til anskaffelse av denne; http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6596

Da slipper jeg tullet med en nøkkel og en dørlåsknapp.

Om jeg ikke gjør som "øyvind2" på bilforumet og reiser til sverige og får installert godkjent fg alarm med fjernstyrt lås.

han ga jo ikke mer en 2200norske kr, det er jo billig, noen som vet hvor i gøteborg dette kunne ha vært?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer dette, var jeg som startet det inlegget. Fikk det til å virke tilslutt, men nå vurderer jeg heller å gå til anskaffelse av denne; http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6596

Da slipper jeg tullet med en nøkkel og en dørlåsknapp.

Om jeg ikke gjør som "øyvind2" på bilforumet og reiser til sverige og får installert godkjent fg alarm med fjernstyrt lås.

han ga jo ikke mer en 2200norske kr, det er jo billig, noen som vet hvor i gøteborg dette kunne ha vært?

Larmakuten. Har fått montert alarm på tre biler hos dem. Meget fornøyd!

Side med info og kart

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Larmakuten. Har fått montert alarm på tre biler hos dem. Meget fornøyd!

Side med info og kart

Yes =)

Er jo et stykke å reise da, er det ikke?

Fikk en 1nøkkel av de og, eller bruker du den samme nøkkelen din, bare at du har fått en ekstra "ting" til å trykke på? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med det sette fra streetdiesign vil vel ikke startsperre funksjonen som er i org nøkkel fungere hvis du har det. Enkleste og beste er vel Defa 8xx serien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes =)

Er jo et stykke å reise da, er det ikke?

Fikk en 1nøkkel av de og, eller bruker du den samme nøkkelen din, bare at du har fått en ekstra "ting" til å trykke på? :P

3 1/2 time fra Oslo.

Bruker samme nøkkel til tenningslåsen, men har fått en fjernkontroll i tillegg som jeg låser og låser opp bilen med.

Ang streetdesigns nøkkel er det riktig at det må bli tull med startsperra hvis det virkelig følger med en slipt nøkkel som kan brukes til tenningslåsen. Jeg tolka det slik at det kun leveres to fjernkontroller som ser ut vag, men har uslipte nøkler, men det er jo ikke godt å si...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nøklene er uslip slik at di orginale kan kopieres. Funker ikke hvis man har startsperre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.