Bilder av bilen min! *Store bilder!*

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle legge ut bilder av bilen min før jeg monterer følgende:

 

- Bakrutesenker.

- M3 Bagasje "vinge".

- Øyelokk. (Ikke 100% sikkert)

- Lakkert bilen helt ned rund baut.

 

Neste sommer (hvis jeg har bilen ennå):

 

- S4 frontfanger + sideskjørt.

- Nye 19" hjul.

- Justerbart Understell.

- Mulig hellakkering for å få bilen helt strøøøken.

- ++++++++

 

Bilder av bilen i dag: (Ikke helt nyvasket)

 

12047550742f4c35718c31.jpg

82794704142f4c2560058f.jpg

214747232642f4c28c18c32.jpg

49510541642f4c319b2925.jpg

213764458042f4c3ce92d4e.jpg

177099002942f4c4193af50.jpg

619468042f4c43b22874.jpg99337212642f4c4b720164.jpg197952142242f4c5bc55cc1.jpg

102377245942f4d52081bde.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil du har der ja, å den blir ikke noe styggere med s4 detaljer, lakk helt ned, bra senking og 19" felger. Og kansje lakka tredekoren inni i samme farge som bilen?? Hadde ikke noe sannsen får baklyktene og turbo merke, men det er min mening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker! ;) Ja,S4 styling og lakk helt ned er ett must! Hadde bare denne lakkereren kommet hjem i fra ferie snart! : bråk : Synes Turbo merket og lyktene var fint jeg,så de blir nok der en stund i hvertfall. ;):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

baklykter, ta av alt av dekaler på bakluka, engelsk speil på sjåførsiden, toning av ruter s4 grill siden du skal ha s4 frontfanger, og den krom lista som ligger rundt rutene dine, er den satt på eller er det orginalt? synes den kræsjer litt, men det er no min mening. eller fin bil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den chromelisten er i fra Lidl. ;) Bakluken min skal aaaaldri bli emblemfri.Da jeg kjøpte bilen var den uten ringer.. : bråk : Turbo merket er det mulig blir bort men ikke noe mer. Synes RS4 grillen er mye penere enn S4 grillen men kanskje jeg bytter siden jeg skal ha S4 front. ;) Time will show! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da bra ut detta! :) Skal bli artig å se resultatet.. Mye senk + 19" blir nok bra i mine øyne.. ;) Lite speil på venstresiden er ikke å få tak i på A4.. Det har jeg undersøkt.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg enig ang lyktene :)

Turbomerket kræsja litt, men var ikke så altfor ille.

Ellers så det jo rimelig smooth ut :)

 

Noen spesiell grunn til at speil ikke kan skaffes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror man bare får 2 store speil... Var iallefall det jeg fikk til svar.. Er neesten like som på golf 4, så hadde vært moro å lage et... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For lavt?? : eek :

 

Ja,foran? Blir jo senket 3cm mer enn nå foran og disse bilene subber jo ganske lett. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er sluppet ned rundt 70 tror jeg.

Mistenker at det er feil innpress på hjula, men ville ikke lagt den ned noe mye mere uten å modifisere hjulbuer/innerskjermer iaffal.

Sliter allerede med dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er sluppet ned rundt 70 tror jeg.

Mistenker at det er feil innpress på hjula, men ville ikke lagt den ned noe mye mere uten å modifisere hjulbuer/innerskjermer iaffal.

Sliter allerede med dette.

 

70mm rund baut?? : eek : Får jeg tak i senkeskåler bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil. : rock :

Som et par andre liker jeg ikke at den ikke er emblemfri og baklyktene men det andre du skal gjøre er jeg helt enig i da. :tilber:

 

Jeg kommer nok til å ha min litt annerledes men veldig sansen for de samme tingene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

70mm rund baut?? : eek : Får jeg tak i senkeskåler bak?

Iaffal foran. Muligens litt mindre bak. Med rattoverslag er det kanskje i ca 15mm klaring til skjermen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får nok ikke tak i senkeskåler bak.. Har ikke sett det noe sted... Vet ikke hvor mye min er senket men det er iallefall nok.. Nå kjører jo jeg på 17" og 205/40.. Noen merker i bunnpanne + div under der.... ;) Målte før jeg dro på rudskogen og da var det 4 cm fra garasjegulvet og opp til laveste punkt... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får nok ikke tak i senkeskåler bak.. Har ikke sett det noe sted... Vet ikke hvor mye min er senket men det er iallefall nok.. Nå kjører jo jeg på 17" og 205/40.. Noen merker i bunnpanne + div under der.... ;) Målte før jeg dro på rudskogen og da var det 4 cm fra garasjegulvet og opp til laveste punkt... :o

Åssen er det med innerskjermer og hjulbuer?

 

Har ikke målt noe på min, men har lite klaring opp til hjulbyene med 235/35-19. Innerskjermene begynner og bli oppspist, og skjermene har mista litt lakk på den bretten. (Som forøvrig er bretta helt opp)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen er det med innerskjermer og hjulbuer?

 

Har ikke målt noe på min, men har lite klaring opp til hjulbyene med 235/35-19. Innerskjermene begynner og bli oppspist, og skjermene har mista litt lakk på den bretten. (Som forøvrig er bretta helt opp)

 

 

Hjulbuene bak er valsa og innerskjermene der er subba bort litt.. Framskjermene er den kanten bretta inn og går relativt bra med innerskjermene.. Har justert senkesettet på det stiveste og subber ikke i det hele tatt faktisk.. Ble overrasket da jeg kjørte på rudskogen tidligere i sommer.. Ikke noe subbing.. Har 13 i innpress på felga nå så de står ganske langt ut kan man si... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil.

Likte spesielt godt planen om M3-spoiler og

bakrutesenker : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil. : rock :

Som et par andre liker jeg ikke at den ikke er emblemfri og baklyktene men det andre du skal gjøre er jeg helt enig i da. :tilber:

 

Jeg kommer nok til å ha min litt annerledes men veldig sansen for de samme tingene.

 

 

Endelig noen som har ca lik smak som meg! :tilber:

Mener du at jeg skal ta av Audi ringene også? : faint : Var ingen merker på bakluken når jeg kjøpte den og synes det var kjedelig.Ringene SKAL sitte der! Turbo merket er allerede flyttet over til mutter`n sin Yaris Turbo Diesel Jap-crap. : haha :

 

Noen som vet ca pis på M3 "vinga"? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig noen som har ca lik smak som meg! :tilber:

Mener du at jeg skal ta av Audi ringene også? : faint : Var ingen merker på bakluken når jeg kjøpte den og synes det var kjedelig.Ringene SKAL sitte der! Turbo merket er allerede flyttet over til mutter`n sin Yaris Turbo Diesel Jap-crap. : haha :

 

Noen som vet ca pis på M3 "vinga"? : klø :

Håkon O sin er det peneste man kommer med "orginal look", din er penest "styla look", muligens uten kebabvingen. : flau :

Ja, mener man skal ha av den å. Tatt av min, og gjorde det samme på S3'en jeg hadde.Ser ikke folk at det er Audi uten bryr jeg meg ikke så mye for det. :rolleye:

 

Stig Are Amundsen på forumet her hadde på sin om du spør han så vet han sikkert det, om han ikke er opptatt med å koke ris hele tiden.

 

: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil du har og jeg skal ikke kritisere smaken din både når det gjelder emblemer eller baklykter.

 

Men det er en ting jeg vil ta opp med deg og det er monteringen av turbotrykksmåler....Please kjøp deg en a-stolpe holder eller no,blir så mye penere.hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil du har og jeg skal ikke kritisere smaken din både når det gjelder emblemer eller baklykter.

 

Men det er en ting jeg vil ta opp med deg og det er monteringen av turbotrykksmåler....Please kjøp deg en a-stolpe holder eller no,blir så mye penere.hehe

 

Hehehe,har faktisk bestilt dette hos Powerzone,men de er jo ikke akkurat raske! Bestillte det for ca 1.5mnd. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håkon O sin er det peneste man kommer med "orginal look", din er penest "styla look", muligens uten kebabvingen. : flau :

Ja, mener man skal ha av den å. Tatt av min, og gjorde det samme på S3'en jeg hadde.Ser ikke folk at det er Audi uten bryr jeg meg ikke så mye for det. :rolleye:

 

Stig Are Amundsen på forumet her hadde på sin om du spør han så vet han sikkert det, om han ikke er opptatt med å koke ris hele tiden.

 

: bh :

 

Hehehe. Har faktisk fått veldig lyst til å kun lakke bilen ned + bakrutesenker.Lurer på hvordan det hadde litt å lakka "gitteret" rundet grøftelysene,altså alt det sort i frontfangeren? Blir liksom så j.... dyrt å sette på S4 styling + lakk da gitt. : klø : Har veldig lyst da men. ;) Vet ikke om penga strekker til desverre,i så fall blir det i vinter eller til sommeren igjen.

Håkon har ringene bak! : rock :

 

Lurer på hvordan denne add on leppen til org fanger er,faktisk likså pen som S4 fangeren! ;)

Link: http://193.213.24.227:8080/4daction/WA_Bilder/?Vare=11235&ASP=363909&Type=Audi&Model=A4&Year=1999&Back=WA_Katalog+ASP=363909+Type=Audi+Model=A4+Year=1999+Klasse=11

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.