#1 Skrevet August 7, 2005 Blei plutselig lei av at svært lite virker i instrumentpanelet mitt så jeg tenkte jeg skulle finne ut om det var instrumentet eller følerene, eller kanskje ledningene mellom som det var noe galt med. Så jeg hadde blitt glad hvis noen sitter på et koblingsskjema til dette og hadde kunnet legge det ut her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2005 henger meg på her ang koblingsskjema til instrumentpanel hvis det er greit! har funnet ut at instrumentet til vanntemp var i orden, men strømmen til denne kuttes av en eller annen grunn, så er nok et mellomledd som er tullerusk. koblingsskjema til '89 audi coupe b3 ønskes om noen kommer over det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2005 Tja... Jeg fant feilen i mitt, nå trenger jeg bare å få vite hvilke ledninger som går til tankmåleren så hvis noen vet dette så er jeg glad:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...