#1 Skrevet August 7, 2005 Var på tur i sweden her om dagen da jeg så en audi 100 med dette merket bakpå. Er ikke dette et rabbitmerke fra golf? eller er det noe som kom på audi 100 også, eller er det bare tullemerke basert på rabitlogoen. Måtte le litt da jeg så hvor ivrige de kaninene der var! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2005 Det er vel akkurat det den bakerste kaninen driver med skulle jeg ville mene... Rabbit Injection Tror jeg kan si med ganske stor sikkerhet at du har rett i den siste antagelsen din.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2005 hehe, regna med det. Var litt kult merke da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2005 Det merket selges (ble solgt?) på noen forskjellige bilrekvisitaer for endel år siden. I samme stilen fantes også merket med 6 kaniner og texten "Sex Cylinders", dette var da pop på BMW 3-serie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...