HJELP!!! Sciroccoen min er skjev!!! :( :(

Anbefalte innlegg

Smykkeskrinet mitt viser seg å være lavere på venstresiden enn på høyre! Spesielt bak! Har prøvd å se på understellet om det kan være noe der, men finner ikke noe.... Noen som vet hvor man kan måle om ramma er skakk? Uten å tyste til tilsynet om så skulle være...!?

Neiåneiånei....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan som regel se det rundt døråpningene og bagasjeluka og sånt. Om åpningen mellom dør/bakskjerm er større eller mindre forskjellige steder rundt døra f.eks. Hvis man skal ha spent bilen opp i en jigg hos noen opprettere koster det vel fort noen tusenlapper...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan som regel se det rundt døråpningene og bagasjeluka og sånt. Om åpningen mellom dør/bakskjerm er større eller mindre forskjellige steder rundt døra f.eks. Hvis man skal ha spent bilen opp i en jigg hos noen opprettere koster det vel fort noen tusenlapper...

min bil har vissnok hatt en skade i baken en gang i tiden og ble kjøpt av verksmesteren i karosseri avdelingen på møller haugesund, bilen er fin og hel, og har gått fint igjennom eu kontrollene den har vært på uten feil, men når jeg målte fra dekk til hjulbue etter senking så fikk jeg ca 2cm på venstre sida og ca 3cm på andre siden bak. noe å bry seg om?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen går da framover, eller? :D

Akkurat hvor "farlig" det er å ha en liten skjevhet i bilen vet jeg ikke, gir det utslag på dekkslitasjen så ville det kanskje vært lurt å kontrollere det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen funke fint som bare det! Får bare litt "noia" av ulyder og skjevheter, så da jeg oppdaga det fikk jeg helt panikk!!! Dårlig følelse å ha en bil som er skjev!

Har prøvd å sett på bilen, men alle panellinjer og glipper mellom dør/luke og sånn ser helt bra ut! Det må jo være et godt tegn! Skal prøve å kryssbytte bakdemperne/fjærene å se om det kan være noe der som har gitt seg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en kompis som hadde en golf3 som ble ganske skeiv etterhvert. Gikk værst uttover hjullagrene hans. bytte et hjullager i uka i 3uker på rad hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen går da framover, eller? :D

Akkurat hvor "farlig" det er å ha en liten skjevhet i bilen vet jeg ikke, gir det utslag på dekkslitasjen så ville det kanskje vært lurt å kontrollere det?

ingen spesiell slitasje, bilen funker utrolig bra, så jeg får stole på rette arbeidet til Karosseri sjefen på Møller.

eneste som er irriterende er at bilen er perfekt senka på den ene sida, men litt for høy på den andre sida bak. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en kompis som hadde en golf3 som ble ganske skeiv etterhvert. Gikk værst uttover hjullagrene hans. bytte et hjullager i uka i 3uker på rad hehe

som ble ganske skeiv etter hvert? biler blir vel ikke bare skeive? er vel som regel etter en karosseri skade som er blitt retta opp igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som ble ganske skeiv etter hvert? biler blir vel ikke bare skeive? er vel som regel etter en karosseri skade som er blitt retta opp igjen?

Den ble skjevere og skjevere for hver gang den ble retta. først ble den utsatt for en flyvetur, året etter kom det noen å parkerte i bagasjerommet. Etter det ble den aldrig helt fin igjen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ble skjevere og skjevere for hver gang den ble retta. først ble den utsatt for en flyvetur, året etter kom det noen å parkerte i bagasjerommet. Etter det ble den aldrig helt fin igjen

surt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.