#1 Skrevet August 7, 2005 I går kveld revnet det ene dekket på bilen. Betyr det at jeg må bytte ut alle dekkene på bilde for å få den samme omkretsen..? Eller holder det å bytte ut 2 dekk? Hvor viktig er dette på en quattro? mvh Lars Gulsrud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2005 Så lenge du bytter de to på samme aksel, og har lik bredde og profil så burde det gå bra. Blir ikke mye forskjell å snakke om det. Og om dekket har revnet i skjøten, der det er "limt sammen", så ville jeg ha hørt der jeg kjøpte det, og prøvd å fått et nytt dekk gratis, det har iallefall jeg gjort før med hell. så da trenger du bare å kjøpe ett om du får det som har revnet gratis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2005 I går kveld revnet det ene dekket på bilen. Betyr det at jeg må bytte ut alle dekkene på bilde for å få den samme omkretsen..? Eller holder det å bytte ut 2 dekk? Hvor viktig er dette på en quattro? mvh Lars Gulsrud Har ikke tilfeldigvis 225.40.18?? Tok et istad jeg også og Shariff ville ikke selge bare et. Måtte kjøpe 2... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2005 Har ikke tilfeldigvis 225.40.18?? Tok et istad jeg også og Shariff ville ikke selge bare et. Måtte kjøpe 2... Jeg har 215/40-17 jeg. Mitt revnet antagelig fordi jeg kjørte med flatt dekk 100 meter for langt. Kjøpt meg 1stk nytt dekk i dag, di mente det skulle gå greit. Det andre dekket på samme aksel var ikke veldig slitt og nesten samme mønster, så satser på at det ikke skader noe. Noen med andre meninger om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...