#1 Skrevet August 7, 2005 har et sett med 3 delte BBS RS felger liggendes hjemme... på to av dem er det feil innpress på,så kunne tenkt meg noen med ET25 eller mer for å få det til å passe på golfen.....Det er 4x100 boltsirkel... Noen som kan tenke seg å bytte?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2005 Har to inner ringer til 7x15" ET25 men en av de er det en 1-2cm sprekk i.... aner ikke hvordan det er å få sveiset den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2005 Har to inner ringer til 7x15" ET25 men en av de er det en 1-2cm sprekk i....aner ikke hvordan det er å få sveiset den Dette er en svakhet på bbs rs, også en av mine har hatt en smell der. Men det er ikke noe problem å få sveist det, bare sørg for at noen med peil på alusveising gjør det. mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2005 Har to inner ringer til 7x15" ET25 men en av de er det en 1-2cm sprekk i....aner ikke hvordan det er å få sveiset den hmmm har to stk som er sveisa jeg også...men er ikke det selve felg senteret som bestemmer innpressen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2005 hmmmhar to stk som er sveisa jeg også...men er ikke det selve felg senteret som bestemmer innpressen da? Bare å måle og se det.... har 2 stjerner tilovers fra ET25 felger også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2005 inpressen blir jeg ikke klok på...hvordan måler jeg det da?? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 7, 2005 har et sett med 3 delte BBS RS felger liggendes hjemme...på to av dem er det feil innpress på,så kunne tenkt meg noen med ET25 eller mer for å få det til å passe på golfen.....Det er 4x100 boltsirkel... Noen som kan tenke seg å bytte?? Hva er innpresset og bredde på de felgene du ønsker å bytte bort? EDIT: EHHH hadde jeg lest overskriften så hadde alt gått litt bedre (*sengetid *) Hvorfor bytte ut de felgene ? De passer da fint bak hvis du justerer hjulbuene litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 7, 2005 Hva er innpresset og bredde på de felgene du ønsker å bytte bort? EDIT: EHHH hadde jeg lest overskriften så hadde alt gått litt bedre (*sengetid *) Hvorfor bytte ut de felgene ? De passer da fint bak hvis du justerer hjulbuene litt. Det er vel fremme jeg er mer redd det blir for trangt...så jeg skulle hatt et par med ET25 da... Skal få lånt meg ei valse en av de nærmeste dagene nå, får jeg bretta inn litt kanter...Sitter bare å venter på nye breddere nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 8, 2005 Det er vel fremme jeg er mer redd det blir for trangt...så jeg skulle hatt et par med ET25 da... Skal få lånt meg ei valse en av de nærmeste dagene nå, får jeg bretta inn litt kanter...Sitter bare å venter på nye breddere nå... ups.. heh var visst ikke bare litt trøtt når jeg skrev dette Jeg skal prøve meg med 8x15" Et 18 foran på min. Det gikk ikke uten å valse / sveise om kanten, men går innenfor GTI breddingen. Med 7x15" ET 16 så kommer kanten ca 10mm lengere inn. Et bilde her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 8, 2005 ups.. heh var visst ikke bare litt trøtt når jeg skrev dette Jeg skal prøve meg med 8x15" Et 18 foran på min. Det gikk ikke uten å valse / sveise om kanten, men går innenfor GTI breddingen. Med 7x15" ET 16 så kommer kanten ca 10mm lengere inn. Et bilde her Hmmm...Jeg var ikke tenkt å begynne å sveise i buene da... Må vel kanskje valse inn kanten og skjære i bredderne og lime dem på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 8, 2005 Bare å måle og se det....har 2 stjerner tilovers fra ET25 felger også Selge eller bytte da kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 8, 2005 På 15" BBS RS i ET16 og 25 er jeg rimelig sikker at en må bytte både inn og ytterring for å endre innpress og ikke senter. ET16 har ihvertfall iflg hukommelsen min større kant enn ET25 noe som tilsier annen ytterring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 8, 2005 På 15" BBS RS i ET16 og 25 er jeg rimelig sikker at en må bytte både inn og ytterring for å endre innpress og ikke senter. ET16 har ihvertfall iflg hukommelsen min større kant enn ET25 noe som tilsier annen ytterring Hmmm,det her blir komplisert....Kanskje like greit å skaffe to hele felger da altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 9, 2005 vil ikke bytte bort felgene i en gti 1.6motor da!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 9, 2005 vil ikke bytte bort felgene i en gti 1.6motor da!? Hva skal så jeg med en 1.6 gti motor når jeg allerede har en 1.8?dessuten blir det g60-motor til vintern så... Skal jeg bytte 2 av felgene,så skal jeg ha to tilbake....bare med ET25 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 9, 2005 Jeg har no BBS felger, 7x15 ET25. Kan gjerne bytte. Men da må vi bytte alle fire, for mine er ikke skrudd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 9, 2005 Jeg har no BBS felger, 7x15 ET25. Kan gjerne bytte. Men da må vi bytte alle fire, for mine er ikke skrudd. Nei det går ikke...Må være 3-delte isåfall. Men er vel ikke så mange igjen av de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 9, 2005 Var svaret jeg ventet. BBS 3-delt kryr det av, spesielt i Tyskland, England og USA. Image har til og med begynt å lage Replica. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 9, 2005 Var svaret jeg ventet. BBS 3-delt kryr det av, spesielt i Tyskland, England og USA. Image har til og med begynt å lage Replica. Stemmer jo det..Men i dette langstrakte fiskeeksport landet er det ikke akkurat dagligdags vare da...Det må da være noen som vet noe her...Alltids noen som har liggendes å slenge i garasja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 27, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 8, 2005 Trenger 1 ny ytterring til disse.... NOEN SOM HAR??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 8, 2005 www.felgen-man.de har ringer og alt man trenger til BBS RS.. På mine 17" RS, så fikk jeg pris på 190 euro for en ring..Mulig det er litt billigere for 15" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 8, 2005 www.felgen-man.de har ringer og alt man trenger til BBS RS..På mine 17" RS, så fikk jeg pris på 190 euro for en ring..Mulig det er litt billigere for 15" ? Får de billigere i 15".. iaf andre steder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...