#1 Skrevet August 7, 2005 Presiserer at dette bare er en undersøkelse for å se hvor mange som er interesser å betale for leie av verksted/lokale til skruing/polering osv. Alternativ 1: Jeg har en nabo som lurer på å leie ut hele tomta si hvis ikke han får solgt det til den prisen han vil. Dvs at vi kan leie den ene av verkstedene i låven hans. Dvs lokale med plass til ca 5 biler...Er et større rom i den andre enden men der er knekken på gårdsplassen/porten så stor at jeg ikke tror de fleste av oss kommer inn. Første nevnte lokale kjører vi rett inn i. Alternativ 2: Han som bor der vi tok biler på grillen har en del av låven han vurderer å leie ut til oss fra høsten/vinteren... Jeg vet om andre som betaler 4000 i månden for å ha en slik plass. Men for å få til dette må vi være ganske mange og jeg vet at flere har tilgang på andre verksteder. Jeg er ikke interessert før vi har ganske mange med her pga har tilgang på bukk osv på jobben hos fattern. Vi må f eks være 20stk for at det skal bli en levelig pris på 200kr... Hadde vi fått til dette måtte vi bare sørget for å lage en ordning for betaling og noen gode regler for lokalet. Si deres mening om dette dere i VESTFOLD! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2005 Jeg kan være interessert, men da kun som lagringsplass for det ene prosjektet. Så da er jeg ikke så interessert i å betale så mye. Har skaffet lagringsplass, men om ditt alternativ er bedre så skal jeg ikke se bort i fra at jeg henger meg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2005 Vet ikke hvor aktuelt lagring er da...da blir det jo dårlig med plass til resten av gjengen. Men hvor mye bet du for lokalet du leier? (og hvor mange biler ca får du inn der?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2005 Vi betaler 2000 kr.. Og vi har plass til 6 biler. Men da er det trangt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...