Hva synes folket om disse baklyktene?? Golf IV

Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Surrer etter noen kule baklykter men ingenting ser ut til å falle i smak...

 

Snublet da over disse lyktene og vil høre folks meninger!!

 

94_12_sb.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig fete! og veldig spesielle, har du Sort bil så er dette en klar 10'er! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet, hadde jeg hatt sort bil så hadde jeg ikke tvilt ett sekund hehe, men jeg har en mørkeblå en da, indigoblå... såå:) Men synes de, som du sa, var meget spesielle!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De var drit-tøffe!

Er de hjemmekøståmmekka eller fabrikklagd?

 

Ettersom de er sorte passer de jo sikkert på blå 4'er også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet, hadde jeg hatt sort bil så hadde jeg ikke tvilt ett sekund hehe, men jeg har en mørkeblå en da, indigoblå... såå:) Men synes de, som du sa, var meget spesielle!

 

dette er en mørk blå bil right? da vil dem nok passe, viss det er denne lyse blå fargen så passer nok hella sine "colour series" baklykter som er blå best for disse matcher bra med lakk fargen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De var sinnsykt kule! Vet ikke hvordan de passer på blå bil. Men med svart eller hvit bil hadde de hvertfall vært konge! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er en mørk blå bil right? da vil dem nok passe, viss det er denne lyse blå fargen så passer nok hella sine "colour series" baklykter som er blå best for disse matcher bra med lakk fargen.

 

 

Bilen er Mørk blå ja... har sett på hella sine blå også men da måtte jeg hatt en lysere nyanse i lakken.. mer Jazzblå tenker jeg! Men tror sort vil gjøre seg.. hadde planer om å kjøre en black&blue theme på bilen sånn generelt så...

 

Lyktene er etter det jeg vet selvlagde på et lakkeringsverksted, varmelakkert med en teknink som han kalte lasiering!? Lakken holder 80c ved påføring!

 

De koster meg en tusenlapp, er vel verdt det eller hva?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt verdt den tusenlappen ja!!

Var sinnsykt FETE :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er Mørk blå ja... har sett på hella sine blå også men da måtte jeg hatt en lysere nyanse i lakken.. mer Jazzblå tenker jeg! Men tror sort vil gjøre seg.. hadde planer om å kjøre en black&blue theme på bilen sånn generelt så...

 

Lyktene er etter det jeg vet selvlagde på et lakkeringsverksted, varmelakkert med en teknink som han kalte lasiering!? Lakken holder 80c ved påføring!

 

De koster meg en tusenlapp, er vel verdt det eller hva?

 

Hmm, tror ikke det er noe spesiell teknikk for å gjøre det, kameraten min har gjordt dette på sin 323 GT-R, han er lakkerer, så han blanda fargen i lakken sammen med klarlakken som han sprøytet over lyktene, bilen har en mørk blå kamelon farge med lilla skjær, lyktene ser sotet ut, men har det samme lilla skjæret i seg, noe som ser utrolig rått ut!

 

Jeg sier nå GO for it, kanskje lakkereren kan bruke samme blåfarge som i lakken din når han gjør det? bare en tanke ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel vel, kjørte på å kjøpte disse lyktene jeg.. så får vi se om jeg blir fornøyd... hvis ikke ser det ikke ut til at det blir noe problem å selge de her inne på forumet hvertfall:)

 

Slenger ut bilder når de er på bilen jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er muligens intressert hvis ting ikke passer.. ;)

(har svart bil)...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er muligens intressert hvis ting ikke passer.. ;)

(har svart bil)...

 

 

Jeg lar høre fra meg om jeg skulle angre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så utrolig fete ut. Få postet litt pix da du har fått de på bilen.

Dare to be different!!!!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mildt sagt pene de der ja. Skulle gjerne hatt slike selv jeg. Har lykter som er sotet selv, ikke så ulik dine kanskje. Hvor har du kjøpt disse da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter spent på lyktene i posten, men det er viktig å understreke at lyktene ikke er sotet, de er lasiert... En spesiell lakkeringsteknikk.

 

Handlet de ifra Tyskland!

 

Men som sagt før, blir jeg ikke fornøyd selger jeg de videre.. bilder kommer : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er de nye baklyktene montert :)

 

Bilde23.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.