Anbefalte innlegg

spørsmålet er da om det er forskjell i karoseriet inv i kupeen. med tanke på bur. om jeg da kan bestille meg bur beregnet til golf 1 til jettaen min?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvordan en Jetta ser ut med baksetene plukka bort men vil tro det er rimelig likt.

Buret går jo fra B-stolpen og er festa i dempertårna bak.

 

Høres kult ut ihvertfall : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ha bur ja. men er jo litt avhengig av å vite om det går med golf bur. blir mindre mas, slipper å dra over alt slik at folk får tatt mål osv osv. bedre å bare ringe å bestille.

må ha bur og to stoler.

jetta einseren vil bli racing preget ser det ut som

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm, men uansett så lager pedersen racing bur på mål utrolig billig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er hos de jeg tenkte jeg skulle få hentet det fra. he he. men må nesten vite om det er forskjell inne i kupeen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kikka litt på einseren til Lars på Værste igår og det ser ikke ut som det er noen forskjell.

Eneste at baksetet er festet annerledes.

Nå er også de bura fra Pedersen grovkappa så du har 5-10cm ekstra på hvert av røra som skal sveises i bunn, og så stor forskjell er det ikke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker og bukker. regna med at det var noenlunde likt men alltid greit å vite.

får se om jeg ikke får handlet inn bur om ikke så altfor lenge. er sugen etter å begynne på jettaen, kan bare ikke. uff. må pusse opp golfen først. godt det bare er lakk som gjennstår

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.