#1 Skrevet August 7, 2005 trenger hjelp fort!! bilen skal eu godkjennes neste uke. takker for alle svar på forhånd http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83434 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2005 Jeg syns det var litt lite symptomer her, du må forklare nøye hva som skjer og ikke skjer med lysene dine. Altså, er det bare de automatiske kjørelysene som ikke fungerer, eller fungerer ikke lysene i det hele tatt, uansett hvilken posisjon lysbryteren står i? Er det noe annet elektrisk på bilen som ikke fungerer? Har du forsøkt å bytte lysbryter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2005 ok. det er verken park eller kjørelys på denne bilen. ikke lys i instrumentene heller. har prøvet å bytte bryter men uten hell. eieren som hadde bilen før meg har koblet og herjet noe voldsomt da han byttet til 16v instrumenter og intriør. det skal også sies at han har klippet av org kontakten og erstattet den med kabelsko. intriøret og instrumentene har jeg tatt ut. prøvde å koble det tilbake bare for å sjekke, men også det uten hell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2005 ok.det er verken park eller kjørelys på denne bilen. ikke lys i instrumentene heller. har prøvet å bytte bryter men uten hell. eieren som hadde bilen før meg har koblet og herjet noe voldsomt da han byttet til 16v instrumenter og intriør. det skal også sies at han har klippet av org kontakten og erstattet den med kabelsko. intriøret og instrumentene har jeg tatt ut. prøvde å koble det tilbake bare for å sjekke, men også det uten hell. "Koblet og herjet noe voldsomt" hørtes ut som et håpløst utgangspunkt.... Unnnskyld meg men...Kanskje du bare må rive ut alt og starte helt på nytt.. Skaff deg koblings-skjema og kanskje et nytt ledningsnett. Så er det bare å sette i gang. Lykke til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2005 er rimelig håpløst utgangspunkt. hadde ikke planer om å få tak i et nytt ledningsnett heller. blei ikke veldig klok på koblingsskjema heller. tror forrige eier har byttet noen kabler og ikke erstattet de med noen som er like. har sammenlignet med golfen men det stemt ikke da heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...