#1 Skrevet August 7, 2005 Noen som kan hjelpe meg ? Orker ikke se på alt "treverket" i Coupen min, og har lyst å enten lakke det eller få tak i noe greier å evt lime over.. Er det noen forhandlere som selger sånt via nett e.l ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2005 Det er mange ting du kan gjøre med plankene dine. En ting er f.eks. å demontere dem, matte dem ned og lakke dem i en farge som enten matcher interiøret eller bilens farge f.eks. Man kan også betale noen for å kle dem med karbon, men det tipper jeg blir dyrt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2005 evt. du kan plukke dem ut å ta dem med til en lokal skilt og dekor bedrift å få dem til å foliere dekselene i ønsket farge! koster ikke stort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2005 Det hørtes aboslutt ikke dumt ut Hadde jeg aldri tenkt på.. hehe.. Tror du de klarer å få lagd no "karbon"greier ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2005 Det hørtes aboslutt ikke dumt ut Hadde jeg aldri tenkt på.. hehe.. Tror du de klarer å få lagd no "karbon"greier ?? jeg har prøvd å få tak i en produsent/leverandør som leverer karbon på rull lenge, men har enda ikke fått tak i den, så jeg er usikker på om kvaliteten på karbon folien er god nok til å foliere listene med. men utvalget er stor både i matte farger, blanke farger og metallic farger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2005 Oki, du får skrive hvis du får tak i no produsent da Så skal jeg prøve å tenke ut en farge. Blir vel mest sannsynlig matt svart eller no, i og med at bilen er rød. Er ikke så mye som passer mot den fargen akkurat.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 7, 2005 Oki, du får skrive hvis du får tak i no produsent da Så skal jeg prøve å tenke ut en farge. Blir vel mest sannsynlig matt svart eller no, i og med at bilen er rød. Er ikke så mye som passer mot den fargen akkurat.. sort er yppelig opp mot rødfargen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 7, 2005 jeg har prøvd å få tak i en produsent/leverandør som leverer karbon på rull lenge, men har enda ikke fått tak i den, så jeg er usikker på om kvaliteten på karbon folien er god nok til å foliere listene med. men utvalget er stor både i matte farger, blanke farger og metallic farger. eiker forhandler foliatech! foliatech har corbon på rull! å tenker ikke på folie. men duk og alt som skal til for å få den som det skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 7, 2005 eiker forhandler foliatech!foliatech har corbon på rull! å tenker ikke på folie. men duk og alt som skal til for å få den som det skal. er folie jeg tenker på, altså fake carbon da jeg jobber med folie og bildekorer i det daglige liv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 7, 2005 Eg har ein kamerat som helde på med eit Coupè prosjekt for tida,han har demontert alle treplankane sine,matta dei ned,og lakkert dei i Saab Steel grey...og det blei jævlig bra Men eg har sett den carbonfilmen til Eiker,og den ser faktisk jævlig bra ut når den er ferdig varma/krympa på...anbefalast! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 7, 2005 Blir vel mest sannsynlig matt svart eller no, i og med at bilen er rød. Er ikke så mye som passer mot den fargen akkurat.. Rød bil, rød folie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 9, 2005 Jeg lider også av dette ufattelig stygge tre-greiene.. Bilen min er jo på hellakkering nå, jeg tenkte å pelle ut alle disse listene selv jeg og deretter slipe de ned og lakkere samme farge som bilen, har sett folk som har gjort dette før og det er stiilig.. Håper forresten han som eier bilen syntes det er greit at jeg legger ut dette bildet, hvis ikke må han si ifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 21, 2005 ...og det er nok flere, inkludert meg selv, som plages av dette "treverk i bil-syndromet" Og jeg har, som dere andre, derfor lyst til å gjøre noe med treverket i Coupe'n. Har vært inne på tanken med å enten legge carbon-folie e.l. eller å lakkere. Prøvde å ta løs listene på sidepanelene bak her for en tid tilbake, men de satt godt, og jeg var redd for å knekke de, derfor ga jeg meg på å prøve videre den gangen. På dashbordet gikk det greit, og på dørene har jeg ikke prøvd ennå. Noen tips til hvordan man skal løsne listene på sidepanelene bak og på dørene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...