#1 Skrevet August 7, 2005 Været var ikke så verst på formiddagen idag og med livlig optimisme starte jeg mot Langhus for å møte John Arne og vaske GT'n... Der klappa sentrallåsen igjen, og der sto jeg med nøklene inne i bilen... Etter å ha ofra høyre trekantrute og en del ??%#% så fikk jeg støvsuget bilen og dratt på Volksfest... Og her er noen bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2005 Og resten av bildene finner dere HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2005 Var innom jeg også, og på vei til kinoen (Herbie er konge! ) kunne det NESTEN virke som Baard hadde noe uoppgjort med de høyere makter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2005 Etter utstillinga var vi og så den nye Herbie-filmen, den var sånn passe bra... Den norske dubbing trakk mye ned, den var helt grusom... Så for dere som vil se denne filmen, se den engelske versjon... Her ett par Herbie-inspirerte bobler fra treffet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2005 her er noen fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2005 5 tegn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 7, 2005 jeg legger de til et fotoalbum så kan dere se der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 7, 2005 Har Jan Tore kjøpt hjula til Mattis? Er detta Paal Rui sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 7, 2005 Har Jan Tore kjøpt hjula til Mattis? Jepp det har han.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 8, 2005 Nei, dette er ikke Pål Rui sin. Han har delt frontrute.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 8, 2005 Var innom jeg også, og på vei til kinoen (Herbie er konge! ) kunne det NESTEN virke som Baard hadde noe uoppgjort med de høyere makter... Hehehe. Han var bare sur fordi bobla gikk bedre enn Volvoen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 8, 2005 fikk dessverre ikke kommet, lå hjemme å var syk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...