Dele-nr på 3 bars map ? Bosch-nr......

Anbefalte innlegg

Kan det stemme bra at en 3 bars Bosch map sensor har delenummer 0 273 003 211 ??? Er ikke helt sikker på om de 3 siste sifferne er korrekte......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det stemme bra at en 3 bars Bosch map sensor har delenummer 0 273 003 211 ??? Er ikke helt sikker på om de 3 siste sifferne er korrekte......

 

Stemmer nok bra. Har en "havarert" liggende hjemme et sted :o

 

0 273 003 211 = 300kpa map Bosch :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer nok bra. Har en "havarert" liggende hjemme et sted :o

 

0 273 003 211 = 300kpa map Bosch :)

Takk skal du ha !! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er "grei" pris på en brukt 3 bars orginal Bosch sensor ?? Har maxbud på en på Ebay i Tyskland,la inn 200 Euro som maxbud (det den ligger på nå) Vet jo at en Vmap koster 1690 kroner......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er "grei" pris på en brukt 3 bars orginal Bosch sensor ?? Har maxbud på en på Ebay i Tyskland,la inn 200 Euro som maxbud (det den ligger på nå) Vet jo at en Vmap koster 1690 kroner......
Den Bosch map-sensoren på Ebay Tyskland gikk for 274 euro...... : eek : Jeg hoppa av på 200 euro. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ny 3 bar map sensor koster under 100 euro!! f.eks 82 euro i finland.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ny 3 bar map sensor koster under 100 euro!! f.eks 82 euro i finland.

 

Er det Bosch orginal del til den prisen ? I så fall er det en ufattelig lav pris så vidt jeg kan se.

 

Jeg vet at man kan få div mapsensorer til bla. hiddensprut til den prisen, men mange av de er ikke kompatible med Bosch sine hjerner ei heller passer de fysisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ba om pris ihht bosch delenr. men fikk ikke svar akkurat der. har forespurt ang det du nevner om kompabilitet og evt hva det var jeg fikk pris paa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk høre da eg skulle ha tak i slik for halv annent år sia, at denne var utgått.

Derfor tar dei fleste som fortsatt har denne på lager Overpris for den. : faint :

Bosch foreslo ein erstatnings del. Delenr: 0 281 002 566

(produkt akr vedlagt)

Syntes dette virka rart.

Dersom denne passer, så kan det jo hende denne er billigere?

Har ikkje sjekka meir eg etter det.

Trykksensor 0 281 002 566.pdf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Børge Olsen Racing hadde på lager sist jeg hørte, men vet ikke pris....

 

R

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.