#1 Skrevet August 8, 2005 Her er bilen jeg og Jan Henrik kjørte fra Frankfurt til Ingolstadt. Vi kjørte litt "feil" og havnet på Ringen hvor vi tok en runde hver. Det var rått. Fikk pent beskjed om å pakke bort kamere når vi skulle skjøre ut for det var strengt forbudt. Og før noen sier noe nei det er ikke en Quattro men vi kom ikke dit i en bmw ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2005 Bilder? Ser bare ett bilde jeg, og ingen link til flere... ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2005 Det kommer det kommer. Må jobbe litt også vettu To bilder til kommer her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2005 Bare så det er helt klart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2005 URQen er en fin bil men det er mange som vil ødelegge dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 8, 2005 Og noen skulle bare rett og slett fått juling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 8, 2005 Men det var mange av dem. Var ca URQer som kom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 8, 2005 Og det var ca 28 stk av disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 8, 2005 Måtte bare ta bilde av denn RS6 Plus'en Noen vil kanskje kjenne seg igjen på bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 8, 2005 Denne synes jeg er bra da. De som kan Tysk kan oversette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 8, 2005 Denne synes jeg er bra da. De som kan Tysk kan oversette. Bare den som har historie kan skrive historie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 8, 2005 Bildet av Mekka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 8, 2005 Etter "fly" turen jeg hadde på ACR er jeg enig i dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 8, 2005 Måtte bare ta bilde av denn RS6 Plus'enNoen vil kanskje kjenne seg igjen på bildet var noe kjent der ja, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 8, 2005 var noe kjent der ja, Er bare å legge inn bilder Jan Egil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 8, 2005 Her er dem klare til å kjøre oppvisning med A4 supertouring, 90 IMSA, 200 TransAm, V8 DTM, A2, S1, S1 PP ++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 8, 2005 Klatremester A6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 8, 2005 Motivlakk på tanklokke var vist populært 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 8, 2005 et par av mine ca 300 bilder fra helgen. og ja, vi kjorte audi, ikke alle fra klubben som gjorde det. hint hint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 8, 2005 bilde nr 1, fra sport quattro replica, bilde 2 Blomquist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 8, 2005 Det kommer det kommer. Må jobbe litt også vettu ikke skryt på deg nåhehe... flere bilder NÅ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 8, 2005 bilde 1. walther rorhl. bilde 2 gammel service bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 8, 2005 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 8, 2005 Ja det er denne mannen vi tenker på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 8, 2005 et lite oversiktsbilde, og en 20v turbo motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...