#26 Skrevet August 8, 2005 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 8, 2005 en vi kjorte forbi paa autobahnen nedover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 8, 2005 .......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 8, 2005 ......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 8, 2005 .......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 8, 2005 OK dere får noen bilder til å sikle etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 8, 2005 De to siste for nå. Kommer kanskje flere senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 8, 2005 Ser ut som om dere har hatt en fin tur ja... Mere bilder, mere bilder, mere bilder, mere bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 8, 2005 og jeg som tenkte å legge opp film, men da blir det bilder istedenfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 8, 2005 You big tease Ser gjerne en film eller 10 også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 8, 2005 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=31847 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 9, 2005 Ok. Noen bilder til da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 9, 2005 og to til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 9, 2005 Og det var ca 28 stk av disse. Og dette er MTM replica eller er det noe originalt? Får vel drive slikt før Jul da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 9, 2005 Nam nam, Nuvolari felger... Kommer til å bli en big hit og allemannseie snart. Går som varmt hvetebrød i Tyskland om dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 9, 2005 har klart å snike meg med på de fleste bildene dine jeg Jam, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 9, 2005 Nam nam, Nuvolari felger... Kommer til å bli en big hit og allemannseie snart. Går som varmt hvetebrød i Tyskland om dagen. første gang jeg så de var på naboens Avensis: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 10, 2005 legge inn noen bilder jeg og da.... Audi ASF A8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 10, 2005 "Fahrzeug bitte nicht beruhren! Danke" Hva er så spesielt med denne? ASF?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet August 10, 2005 Utover plassen i Audi Forum Ingolstadt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet August 10, 2005 ASF - Audi Space Frame Et, av mange, eksperiment audi har gjort. Og en liten stemningsrapport. Her sitter gutta og slapper av på restauranten i Audi Forum Ingolstadt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet August 10, 2005 quattro-drivverket "under skallet" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet August 10, 2005 quattro-drivverket "under skallet" II 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet August 10, 2005 Ble litt våt i øyet når jeg så denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet August 10, 2005 "Fahrzeug bitte nicht beruhren! Danke" Hva er så spesielt med denne? ASF?? Hvis jeg ikke tar skamelig feil, er dette bilen jeg så i bilblader i 1993 som prototypen på A8. Som du sikkert ser er det bare klarlakk på polert aluminium. Kongebil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...