#1 Skrevet August 8, 2005 Tenkte å dra nedover, noen andre som skal? Kunne vært morsomt med litt samkjøring... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2005 Tenkte å dra nedover, noen andre som skal? Kunne vært morsomt med litt samkjøring... jeg skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2005 kan æ aldri tru at æ ska.... me mett fartsmonster!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2005 æ skal... hepp hepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2005 Heisann.. Jeg kan dessverre ikke dra til Mo. Skal på NNM i sykling i Harstad samme helgen. Synd jeg ikke får være med, hadde vært gøy å testa "kjærra" på bane! Ønsker dem som skal dit, lykke til, OG ta vare på bilene ! (Jostein!) Kjør forsiktig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2005 Heisann.. Jeg kan dessverre ikke dra til Mo. Skal på NNM i sykling i Harstad samme helgen. Synd jeg ikke får være med, hadde vært gøy å testa "kjærra" på bane! Ønsker dem som skal dit, lykke til, OG ta vare på bilene ! (Jostein!) Kjør forsiktig.. haha.... skal iværtfall ikke ut på bane med kjærra mi... kommer hjem fra Oslo i kveld, tror ikke jeg får Golfen på veien til helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2005 haha.... skal iværtfall ikke ut på bane med kjærra mi... kommer hjem fra Oslo i kveld, tror ikke jeg får Golfen på veien til helga Hvorfor ikke på bane med Passat'en ? Ny chip å greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 23, 2005 jau come on! d e jo skikkelig skøy! Kor skal folket overnatte hen? Skal sjøl ligg på Meyergården Hotel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 30, 2005 Jostein! Du får avgi rapport kom mæ jo selvfølgeli ikkje avgårde, måtte tel Tromsø i hælga istede.... å Tel helga må æ tel Bergen.. hørte nå om artic streetmeet sku vær på Sortland i hælga... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...