#1 Skrevet August 8, 2005 Er det noen der ute som hvet om det finnes enderør til tdi'er? (som ikke må sveises på!) Synes de orginale ser litt puslete ut, og det er ikke så mye poeng i å kjøpe hel potte på dieselen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2005 Det er jo ikke noe forskjell på enderør på diesel og bensin.. Bare få i noe som ser fint ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2005 Dersom du har den tradisjonelle knekken på rørene, har Kamei noe som passer. Til min 1997 A6 TD bestilte jeg noe i rustfritt stål som ble festet i overkant av rørene... Mener å huske jeg fant delen i Kamei katalogen og fikk Norsk bildelsenter til å bestille den til meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2005 på en audi 80tdi jeg hadde var knekken kappet vekk og bare skrudd på nye enderør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2005 Dersom du har den tradisjonelle knekken på rørene, har Kamei noe som passer.Til min 1997 A6 TD bestilte jeg noe i rustfritt stål som ble festet i overkant av rørene... Mener å huske jeg fant delen i Kamei katalogen og fikk Norsk bildelsenter til å bestille den til meg... Takk for hjelpen! Fant noen "geniale" (i følge selger!!) som det bare var å tre på. Rette rør. Det "stilige" med disse var at det var hull under sånn at eksosen gikk ned som vanlig. I tillegg kunne man se de orginale rørene inni endestussene Ergo; kjøpte ikke disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2005 Slik ser det ut med Kamei sin del. Jeg synes det ser greit ut med tanke på at man slipper å kutte rørene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2005 Takker for bilder. Så jo bra ut de der. Litt uten om det vanlige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 16, 2005 Omg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 16, 2005 Omg! Og oversatt fra trøndersk betyr "Omg!" hva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 16, 2005 Og oversatt fra trøndersk betyr "Omg!" hva? ÅÅ MAI GÅÅD ,eller noe i den duren. Hvorfor ikke heller kjøpe to stk DTM stusser (2" eller no) og tre dem utenpå de andre og skru dem fast slik at de peker nedover. Da ser de i alle fall litt fetere ut. (selv om jeg ikke ser vitsen, mye bedre å skjule stussene på en diesel helt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 16, 2005 Og oversatt fra trøndersk betyr "Omg!" hva? Trøndersk ja. hmm. O=Oh M=my G=God ohmygod! hærregud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 17, 2005 på en audi 80tdi jeg hadde var knekken kappet vekk og bare skrudd på nye enderør. Jeg har gjort det samme, ble helt greit det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 17, 2005 Soter det ikke fælt på bilene bak, uten den knekken da..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 17, 2005 Litt av poenget med "Diesel"-stusser er også å sende lyden i bakken istedet for bakover. Da høres bilen stillere ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 18, 2005 Men det kommer jo uansett nesten ikke lyd fra eksosen på diesel da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 18, 2005 Soter det ikke fælt på bilene bak, uten den knekken da..? Det har ikke vært noe problem, jeg vasker bilen veldig ofte og da rekker det ikke å feste seg noe sot. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 21, 2005 har sett rette endestusser tilpassa diesel biler med opning til orginalrøret oppå slik at du berre skrur fast stussen med en skrue som var i overkant. veldig enkelt. men huska ik kor det var henn, så mykje hjelp var det kansje ikkje, men d finst slike,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 21, 2005 Det har ikke vært noe problem, jeg vasker bilen veldig ofte og da rekker det ikke å feste seg noe sot. Tenker på bilenE bak, ikke bakenden på din egen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 22, 2005 Tenker på bilenE bak, ikke bakenden på din egen bil Synes ikke det ryker så veldig mye av bilen, så jeg tror ikke det gjør så veldig mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 23, 2005 Tenker på bilenE bak, ikke bakenden på din egen bil Da må de bak vaske bilene også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 24, 2005 Litt av poenget med "Diesel"-stusser er også å sende lyden i bakken istedet for bakover. Da høres bilen stillere ut. Tror nok ikke det, heller det at det kommer mye sot ut. Er enig at det ser bedre ut med å sette på rør som går rett ut! Jeg hadde det, men det vises ikke så godt på dette bildet, men jeg syntes det ble bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...