#1 Skrevet August 8, 2005 Har byttet styreenheten i min A4... Nå blinker den 65 F på temperaturmåleren... Hvordan får jeg til å få det til å stå "normal" temperatur i displayet? Og hvordan får jeg bort den jævela blinkinga!!!?? På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2005 Har byttet styreenheten i min A4... Nå blinker den 65 F på temperaturmåleren... Hvordan får jeg til å få det til å stå "normal" temperatur i displayet? Og hvordan får jeg bort den jævela blinkinga!!!?? På forhånd takk Det finner du ut på http://www.nordicaudi.com tror jeg.. Holde inne 2 knapper samtidig så skifter du mellom f og c... Har du skiftet til en identisk styreenhet da? Med samme delenummer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2005 Im Diagnosemodus lassen sich Meßwerte anzeigen, die von der Climatronic zur Regelung herangezogen werden. Den Diagnosemodus startet man, indem man die Taste 'Gebläse weniger', 'kälter' und 'ECON' gleichzeitig drückt: Mit den Temperaturtasten kann man durch die angezeigten Werte blättern: Verlassen wird der Modus durch Drücken der 'ECON'-Taste. Mit 'ECON' & 'AUTO' gleichzeitig läßt sich die Anzeige zwischen °C und °F umschalten Hier eine Auflistung der interessantesten Werte 1 Innentemperatur [°C] 2 Sonnenintensität verzögert [*10 W/m2] 3 Sonnenintensität [*10 W/m2] 4 Außentemperatur verzögert [°C] 5 Außentemperatur Stoßstange [°C]# 6 Außentemperatur Ansaugkanal [°C] 7 Ausblastemperatur Fußraum [°C] 16 Fahrgeschwindigkeit [km/h] - ohne 'Aufschlag' wie beim Tacho 23 Ist-Ausblastemperatur [°C] 40 Verdampfer-Temperatur [°C] - liegt normalerweise zwischen 2.0 und 5.0° 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2005 Det finner du ut på http://www.nordicaudi.com tror jeg.. Holde inne 2 knapper samtidig så skifter du mellom f og c... Har du skiftet til en identisk styreenhet da? Med samme delenummer? Har helt ny styreenhet med samme dele nr. ja Im Diagnosemodus lassen sich Meßwerte anzeigen, die von der Climatronic zur Regelung herangezogen werden. Den Diagnosemodus startet man, indem man die Taste 'Gebläse weniger', 'kälter' und 'ECON' gleichzeitig drückt: Mit den Temperaturtasten kann man durch die angezeigten Werte blättern: Verlassen wird der Modus durch Drücken der 'ECON'-Taste. Mit 'ECON' & 'AUTO' gleichzeitig läßt sich die Anzeige zwischen °C und °F umschalten Hier eine Auflistung der interessantesten Werte 1 Innentemperatur [°C] 2 Sonnenintensität verzögert [*10 W/m2] 3 Sonnenintensität [*10 W/m2] 4 Außentemperatur verzögert [°C] 5 Außentemperatur Stoßstange [°C]# 6 Außentemperatur Ansaugkanal [°C] 7 Ausblastemperatur Fußraum [°C] 16 Fahrgeschwindigkeit [km/h] - ohne 'Aufschlag' wie beim Tacho 23 Ist-Ausblastemperatur [°C] 40 Verdampfer-Temperatur [°C] - liegt normalerweise zwischen 2.0 und 5.0°? Hm... ja, ikke sant...Tysk er ikke min sterkeste side Er det bare å trykke inn ECON & AUTO? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...