#1 Skrevet August 8, 2005 Heisann folket! Er det noen som vet hvor man får tak i cupleppe til Audi S4 2001mod? Og er det noen av dere som har delenr på RS4 grill, er B5 karosseriet på biln 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2005 Delenr på RS4 grill er: 8DO 853 651 T - 1011kr med klubbrabatt. Har du en strøken S4 grill på din? Jeg har en RS4 grill som jeg kjøpte den 15.07.05 som jeg godt kunne tenkt meg å byttet i S4 grill. Min er som ny! Bilde av den: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2005 Min er som ny! Men du har lakkert ramma, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2005 Men du har lakkert ramma, eller? Nix,er helt orginal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2005 RS4 grillen har ramme av børstet alu, ikke krom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2005 Er interisert i å være med på gruppe kjøp om du får tak i cup lippe ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2005 Cup-lepper kommer vel herfra: SGI Hvem som forhandler SGI i Norge vet jeg ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 11, 2005 Sånn dere tenker på? http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=52_33_86&products_id=109 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...