#1 Skrevet August 8, 2005 Ser ut til at førskommende helg blir fartsfylt i Trondheim! Møt opp! Sjekk ut linken her! http://www.gatebil.no/index.php?id=477&pageid=116 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2005 Ser ut som om det kan bli ei artig helg i trondheim nå Er jo cruisenight med amcar i midtbyen på fredag, for de av oss som er litt interessert i yankeer også og street legal på lade på lørdagskvelden. Dette blir bra, bare å møte opp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2005 Hadde vært moro å se noen klubb-biler på streetlegal *hint hint* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2005 Skulle gjerne stilt med ur'en jeg, men da må det blodtrimming til i morra hehe....mao, lite trolig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2005 Skulle gjerne stilt med ur'en jeg, men da må det blodtrimming til i morra hehe....mao, lite trolig Hehe.. Har jo flere patente biler i lokallaget da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2005 Hehe.. Har jo flere patente biler i lokallaget da Vet, så noen av de får stille Jeg får stille neste år jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2005 Hehe.. Har jo flere patente biler i lokallaget da Vært gøy å se den røde S2`n som ES Tuning har! Tror den kan kan gjøre det veldig bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 11, 2005 Vært gøy å se den røde S2`n som ES Tuning har! Tror den kan kan gjøre det veldig bra! Eller urquattroen, er ikke den hakket vassere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 12, 2005 Skulle gjerne stilt med ur'en jeg, men da må det blodtrimming til i morra hehe....mao, lite trolig Hvorfor må du trimme? Dette er bracket, dvs kjøring mot fast tid så det som trengs er en bil som går jevnt og som det er lett å starte med. Standard bil er helt OK. Kjørte der med std 136hk for noen år siden og slo ut mange raskere biler helt til jeg dessverre kjørte raskere enn indeks'n min. Bilen gikk litt bedre da det ble kaldere på kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 12, 2005 Æsj, jeg kunne ihvertfall tenkt meg å stille, men ettersom kjerra mi er syk for tida, så er det vel lite trolig... Co-pilot for deg, Sveian? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 12, 2005 Eller urquattroen, er ikke den hakket vassere? URQ står uten motor i øyeblikket, så den blir det vel vanskelig å få sett, men S2en funker bra, og den er det også mye mer effekt i, antar et sted mellom 650 og 700 hk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 12, 2005 URQ står uten motor i øyeblikket, så den blir det vel vanskelig å få sett, men S2en funker bra, og den er det også mye mer effekt i, antar et sted mellom 650 og 700 hk.... Hvorfor står ur'en uten motor? har egil rasa den eller? Jeg trodde det var om å gjøre å kjøre raskest mulig jeg, ikke på indextid. Minner litt om de gode gamle "null-renn" som var på langrennstadion da man var ung mao. Skal uansett å jobbe med motoren på lørdag, så spørs når jeg blir ferdig med den på kvelden. Så regner ikke med at jeg rekker det uansett. Har et fast strekke jeg drar ut bilen på innimellom, og der når jeg alltid 120. Med a3 1,8T når jeg knapt 115 og med den gamle coupe 2,3'n jeg hadde det samme. Ganske fornøyd med det egentlig, siden ur'en er 170kg tyngre enn a3, har quattro og bare 12hk mer på papiret. 2,3'n jeg hadde gikk meget godt til å være en 2,3 btw. mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 12, 2005 10.00 – 15.00 Gatebil Treff/Gatebil.no – Autronica/Haakon VII gt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 12, 2005 Sorry folkens, kan dessverre ikke komme. Skulle så gjerne vært der og kjørt fra alle. Tar det igjen på ACR. Kjører fra alle der istedet. Ingen som skal på Våler i helga da? Mjøsa-lokallag arrangerrer jo banekjøring og for for de som liker plastikk er det utstilling også. Dit skal jeg Mvh Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 14, 2005 Her er noen bilder fra lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...