Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen rimelige men gode som kan utføre bredding av 4 stk. stålfelger for meg? Er 14"ere det er snakk om...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor stål når det fins alu :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om noen rimelige men gode som kan utføre bredding av 4 stk. stålfelger for meg? Er 14"ere det er snakk om...

Har diskutert dette med min Køståm mentor og han mener eneste måten som blir bra er å bytte banen på felgen.

Da slipper du med en sveis rundt og det blir rett etterpå (i motsetning noe hempul som svensson gjør).

Sunnås hjulservice gjør dette og det er ikke så stor forskjell i pris heller.

Dette blir isåfall drittøfft : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor stål når det fins alu :rolleye:

Du har jo egentlig svaret selv. :) Hvorfor velge det samme som mainstreamen? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har diskutert dette med min Køståm mentor og han mener eneste måten som blir bra er å bytte banen på felgen.

Da slipper du med en sveis rundt og det blir rett etterpå (i motsetning noe hempul som svensson gjør).

Sunnås hjulservice gjør dette og det er ikke så stor forskjell i pris heller.

Dette blir isåfall drittøfft : rock :

Jeg får ta meg en tur ned til Sunnaas og snakke litt med dem.

Litt viktig at det ser bra ut også : flau :

Får ta noen skikkelig mål til helga. Tenkte jeg fikk ta å få de så langt inn som mulig og fylle hele veien ut : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg fikk ta å få de så langt inn som mulig og fylle hele veien ut : smil :

Er jo det som er fint med å bytte banen...du kan bestemme offseten selv : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo det som er fint med å bytte banen...du kan bestemme offseten selv : rock :

Jepp.. vi får ta litt seriøs måling og brainstorming mot helga. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte om et firma i Sverige som bredder, noen som vet?

Skal sende fire stykk stålfelger til bredding asap

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.